Terug

Defect Cybex Coya - onder garantie, willen geen oplossing bieden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. O.

Naar: Cybex

26/04/2024

Geachte,Naar aanleiding van mijn vorig bericht aan jullie in januari, met betrekking tot onze kinderwagen Cybex Coya, die wij in juli 2023 hebben aangekocht, stuur ik u opnieuw een bericht.Zoals eerder vermeld, begon deze kinderwagen reeds 4 maanden na aankoop problemen te vertonen, waarop we jullie gecontacteerd hebben in januari 2024, om gebruik te kunnen maken van onze garantie, waarop wij alle recht hebben. Op dit bericht hebben jullie mij geantwoord met een video om de kinderwagen zogezegd zelf te herstellen. Deze video hebben we toegepast op onze kinderwagen, en de kinderwagen leek nog steeds defect.Hierop heeft mijn echtgenoot jullie in maart opnieuw telefonisch gecontacteerd, met de melding dat de kinderwagen nog steeds defect is en dat we een oplossing wensen, waarop de klantendienst heeft vermeld dat ze een koerier zullen sturen om de kinderwagen op te halen en deze na te kijken en/of eventueel te herstellen.Tot op heden wachten we op een koerier!Vinden jullie het normaal dat we een simpel kinderwagen aankopen voor €550, van een zogezegd high class merk, dat we na 4 maanden al problemen ervaren en dat we ondertussen al 3 maanden wachten op een oplossing? De kinderwagen zit trouwens reeds 2 maanden in een doos, op jullie te wachten, zonder gebruikt te worden!Ik wil geen excuses meer horen, of horen dat een koerier deze zogezegd komt ophalen. Het is toch niet mogelijk dat deze koerier al maanden onderweg is?!Ik accepteer dit niet meer, en wens NU DIRECT een oplossing, in verband met mijn wettelijke garantie, waarop ik recht heb, of ik leg een klacht neer!Sonja Olcas

Berichten (1)

Cybex

Naar: S. O.

30/04/2024

Hello Testaankoop,With reference to the Warranty case raised with us (CYBEX) by Sonja Olcas, we can confirm that, our customer service is already handling this case under the reference number 00781350.Thank you for you time.Best regards,CYBEX Team-------------------- thread::LQsQ3f0_e4ygbvpC-Q6iG2U::


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform