Geachte,Naar aanleiding van mijn vorig bericht aan jullie in januari, met betrekking tot onze kinderwagen Cybex Coya, die wij in juli 2023 hebben aangekocht, stuur ik u opnieuw een bericht.Zoals eerder vermeld, begon deze kinderwagen reeds 4 maanden na aankoop problemen te vertonen, waarop we jullie gecontacteerd hebben in januari 2024, om gebruik te kunnen maken van onze garantie, waarop wij alle recht hebben. Op dit bericht hebben jullie mij geantwoord met een video om de kinderwagen zogezegd zelf te herstellen. Deze video hebben we toegepast op onze kinderwagen, en de kinderwagen leek nog steeds defect.Hierop heeft mijn echtgenoot jullie in maart opnieuw telefonisch gecontacteerd, met de melding dat de kinderwagen nog steeds defect is en dat we een oplossing wensen, waarop de klantendienst heeft vermeld dat ze een koerier zullen sturen om de kinderwagen op te halen en deze na te kijken en/of eventueel te herstellen.Tot op heden wachten we op een koerier!Vinden jullie het normaal dat we een simpel kinderwagen aankopen voor €550, van een zogezegd high class merk, dat we na 4 maanden al problemen ervaren en dat we ondertussen al 3 maanden wachten op een oplossing? De kinderwagen zit trouwens reeds 2 maanden in een doos, op jullie te wachten, zonder gebruikt te worden!Ik wil geen excuses meer horen, of horen dat een koerier deze zogezegd komt ophalen. Het is toch niet mogelijk dat deze koerier al maanden onderweg is?!Ik accepteer dit niet meer, en wens NU DIRECT een oplossing, in verband met mijn wettelijke garantie, waarop ik recht heb, of ik leg een klacht neer!Sonja Olcas