Terug

Defect apparaat

Opgelost Openbaar

Premium stock sales

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: Premium stock sales

13/11/2020

Ik heb 2/10 meerdere apparaten van Kitcnhenaid bij hen gekocht waar een defect was, heb op 5/10 een mail gestuurd naar cosumercare.be@kitchenaid.eu waar ik nooit een antwoord op kreeg, heb een mail gestuurd op 15/10 naar benoit@premiumstock.be nog een op 20/10 naar info@premiumstock.be en nog een op 10/11, heb ook via hun facebook pagina iets gestuurd maar nog altijd geen antwoord dus weet ik niet meer wat doen, ?!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform