Terug

Declaratie PV instalatie bij Ores

Closed Openbaar

Belgian Solar

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Belgian Solar

21/09/2022

Hallo,Onder het punt administarie op de offerte en factuur wordt inbegrepen: Volledige dossieropmaak en registratie is door Belgian Solar NV voorzien.De factuur is reeds sinds midden 2021 betaald, maar de administratieve kant van het dossier is nog steeds niet afgehandeld door Belgian Solar.Na vele mails en telefonisch contact is de installatie nog steeds niet aangegeven bij Ores, de netwerkbeheerder.Wat ik wil is:1/ dat installatie aangegeven wordt, zoals ze melden op de factuur2/ garantie dat ze alle eventuele kosten op zich nemen die gepaard gaan bij een laattijdige aangifte van de installatie.Heb zelf al contact opgenomen met Ores en de juiste documenten aan Belgian Solar gegeven, met de nodige uitleg wat het correcte verloop is bij aangifte van een PV-instalatie in Henegouwen. Van bij de offerte aanvraag was reeds geweten dat de installatie niet in vlaanderen plaats ging vinden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform