Terug

Debetkaart is al een week geblokkeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. R.

Naar: BNP Paribas Fortis

29/04/2024

Beste, ik was klant van Bank van de Post ...Ik heb nog steeds geen nieuwe debetkaart van BNP Paribas Fortis.Nu is mijn kaart al een week geblokkeerd (of niet meer geldig). Ik kan enkel nog verrichtingen doen via de Easy Bank app maar in de winkel, online enz gaat niet meer.Ik heb al meermaals naar de helpdesk gebeld, daar word de verbinding meestal verbroken of ze zien geen problemen met men kaart. De laatste keer kreeg ik het advies van naar mijn kantoor zelf te bellen maar ook daar kunnen/willen ze me niet helpen. Al tweemaal zou ik terugbelt worden om een afspraak te maken maar dit gebeurd natuurlijk nooit.

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: S. R.

30/04/2024

Geachte,BNP Paribas Fortis heeft uw klacht goed ontvangen. (Deze werd geregistreerd met ref CMPL0071252).We stellen alles in het werk om onze klant zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen.Met vriendelijke groeten,KlachtenmanagementBNP Paribas Fortis ======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform