Geachte mevrouw/heer,
Ik schrijf u om uw hulp te vragen bij een probleem dat ik heb ondervonden met de MAJE winkel in Antwerpen. Op 5 maart heb ik een broek gekocht bij de MAJE winkel in Antwerpen. De winkel bood een aanpassingsservice aan, en ik heb toen uitdrukkelijk en herhaaldelijk aangegeven dat ik mijn broek niet ingekort wilde hebben, maar enkel de zoom genaaid moest worden. De medewerker bevestigde dat de aanpassing volgens mijn verzoek zou worden uitgevoerd.
Toen ik op 13 maart mijn broek ging ophalen, ontdekte ik tot mijn grote teleurstelling dat de winkel zich niet aan de afspraak had gehouden en mijn broek zonder mijn toestemming had ingekort.
Op 14 maart nam de winkelmanager contact met mij op (via chat en bellen), maar hij gaf geen redelijke verklaring voor deze fout en bood geen passende oplossing aan. Sterker nog, hij bleef erop aandringen dat ik de verkeerd aangepaste broek moest accepteren.
Omdat ik geen oplossing kreeg van de winkel, heb ik contact opgenomen met de klantenservice via de officiële website van MAJE. Tot mijn verbazing gaf de klantenservice aan dat zij geen oplossing konden bieden voor mijn probleem. Daarom richt ik mij nu tot u, in de hoop dat u mij kunt helpen bij dit geschil. Ik verzoek om een vervangende broek of een terugbetaling.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Factuur
- Whatsapp chat met winkel manager
- Antwoord van customer service MAJE