Terug

De uitbetaling van ons spaarplan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Vivium Assurances/Verzekeringen

01/04/2019

Meer dan 20 jaar hebben wij iedere maand gespaard voor onze kinderen op het spaarplan van vivium (vroeger RVS)Nu willen wij het geld opvragen van zo een plan, en na een maand wachten weet ik eindelijk het bedrag en heb ik de betaling nog steeds niet ontvangen.Het duurt allemaal zo lang, en nu zegt vivium dat ik contact moet opnemen met de makelaar om dit te regelen en de makelaar zegt dat ik dit moet regelen met vivium. Kortom, wordt van het kastje naar de muur gestuurd.Nu weet ik ondertussen het bedrag, maar als ik zelf bereken wat wij ooit gespaard hebben, mis ik meer dan 1400€ aan kapitaal. Er zit een klein gedeelte aan verzekering in, maar zeker geen 1400€ (1,5€/maand).Hoe kan ik dit het snelste oplossen zodat ik dit geld kado kan geven aan mijn dochter die eind van de week wettelijk gaat samenwonen.Ik mag er toch wel vanuit gaan dat zulke dingen sneller geregeld kunnen worden dan 1 maand en dat het juiste kapitaal berekend wordt. Niet?

Berichten (3)

Vivium Assurances/Verzekeringen

Naar: A. V.

01/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

A. V.

Naar: Vivium Assurances/Verzekeringen

02/04/2019

Beste,Het betreft hier een spaarplan, geen levensverzekering.De wet van de privacy inroepen is wel heel erg triest, zeker daar ik al meer dan 20 jaar mee betaald aan dit spaarplan en jullie maandelijks geld van onze rekening halen, waar ook mijn naam op staat.Zoals de rest van het verhaal ondertussen loopt, overal onderuit proberen te geraken, en alles doorschuivenU zou beter aan klanten die meer dan 20 jaar betaald hebben aan verschillende verzekeringen bij jullie, zonder 1 keer contact op te nemen, een betere service geven als ze op het einde van het verhaal met vragen zitten.30 dagen wachten op een antwoordt op 1 vraag is toch wel heel erg lang, niet? Werken jullie in deze moderne tijd van computers, ... misschien nog met postduiven.

Vivium Assurances/Verzekeringen

Naar: A. V.

02/04/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform