Terug

De afgesproken levering is niet gebeurd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

23/05/2024

BesteIk heb op 3 april een tuinset gekocht (Bestelbon nr.180896408) en een voorschot van €1.440,- betaald in jullie winkel en niet op het internet. De levering was gepland op 29 april 2024 en is nog steeds niet uitgevoerd.De lever- en betaalcondities zijn toen vastgelegd in de documenten die jullie mij toen gegeven en daar dient u zich als bedrijf aan te houden.Wanneer levert u de bestelling 180896408 uit of betaalt u mijn voorschot terug?Mvg,Jozef Van Eylen

Berichten (3)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: J. V.

24/05/2024

----------------------------------------------Petra DD, 24 mei 2024 08:58 CESTDag Meneer Van Eylen,Bedankt voor uw bericht.We vinden het spijtig om te vernemen dat uw bestelling niet werd geleverd op de afgesproken datum.Bij het bekijken van uw bestelbon stellen we vast dat er nog een openstaand saldo is. Van zodra er een openstaand saldo is, kan de levering niet uitgevoerd worden. We vragen aan onze klanten om ervoor te zorgen dat het bedrag zeker 7 werkdagen voor de leverdatum op onze rekening staat.U kan de betaling regelen in de showroom of via de betaallink dat u ontvangen heeft per mail. Van zodra we de betaling ontvangen hebben, kan een nieuwe datum afgesproken worden voor de levering van uw bestelling. U ontvangt dan de dag voordien per sms het tijdsblok waarin de levering wordt uitgevoerd.Geniet nog van je dag!Petra DDCustomer CareExterioo Tuinmeubelen----------------------------------------------Klachtenbox, 23 mei 2024 21:27 CEST ~~ExteriooPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[W2NJMR-6P25X] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~ExteriooPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[W2NJMR-6P25X]

J. V.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

24/05/2024

Dit is voor de zoveelste keer GEEN antwoord op mijn vraag. Bij de bestelling is er NIETS vermeld op mijn documenten over vooruitbetaling.Ik wil dat jullie de afspraken die wij op papier op 3 april 2024 gemaakt hebben gewoon uitvoeren ofwel mijn voorschot terug storten. Daarop wil ik van jullie een antwoord. Met vriendelijke groet,Jozef V.E.

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: J. V.

27/05/2024

----------------------------------------------Christine, 27 mei 2024 13:50 CESTHallo,We hebben het bericht van de klant goed ontvangen en betreuren dat hij ontevreden is over onze algemene voorwaarden .De leverdatum staat inderdaad op 29/04/2024 , maar gezien er nog steeds een openstaand saldo is , kan de levering niet ingepland worden .In onze algemene voorwaarden stellen wij duidelijk dat het volledig saldo vereffend dient te zijn voor de levering .We sturen per afzonderlijk bericht nogmaals de betaallink door naar de klant . Zodra het saldo dan vereffend is, zal de klant automatisch een uitnodiging ontvangen om een leverdatum te kiezen.Rekenend op begrip voor ons standpunt.Met vriendelijke groeten,Geniet nog van je dag!ChristineCustomer CareExterioo Tuinmeubelen----------------------------------------------Klachtenbox, 24 mei 2024 20:52 CEST ~~RPGChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[9L7PE9-3W99L] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[9L7PE9-3W99L]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform