Terug

Dakprobleemkwijt heeft mijn gegevens doorgegeven aan oplichters

Closed Openbaar

Problemen Kwijt B.V.

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Problemen Kwijt B.V.

29/12/2021

Beste,Op 3 december 2021 deed ik via Dakprobleemkwijt.be een oproep naar het nummer: 078 487 360 en via de website: https://dakprobleemkwijt.be/dakwerken/antwerpen omdat ik een lek in mijn dak had/heb. Deze werd niet meteen beantwoord maar enkele minuten later werd ik opnieuw opgebeld door een Nederlands nummer: 06 16 63 92 75 die mij vertelde dat hij via Dakprobleemkwijt.be mijn gegevens had doorgekregen.Enkele uren later is hij langsgekomen en heeft hij mijn dak bekeken en bleek het probleem bij de buren te liggen. (vol met gaten en scheuren). Ik moest voor deze spoedservice 250 euro contant betalen en hij zou het verslag mij later op de dag doormailen voor de verzekering.Dit is echter niet gebeurd en na herhaaldelijk te bellen en te mailen heb ik Dakprobleemkwijt.be voor hulp gevraagd. Zij kende de aannemer echter niet en gingen dit nakijken. Ze hoorden dit na bij ene Gabriel Van Zand, die deze zogezegd had uitgestuurd. Nadat ik weer enkele mails had gestuurd kreeg ik geen reactie meer. Ik ben blijven bellen en mailen tot ik uiteindelijk terug contact had en ze me vertelde dat dit waarschijnlijk vanuit een onderaanneming is gebeurd en ze gingen dit nog eens vragen aan Gabriel.Tot op heden heb ik geen verslag, ben ik 250 euro kwijt en krijg ik geen contact met de onderaanneming.Hoe los ik dit op? Dit bedrijf is toch verantwoordelijk voor het verspreiden van mijn gegevens aan een oplichter?Met vriendelijke groeten,Davy Verstraeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform