Terug

Dagenlang onbereikbaar

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Mobile Vikings

08/12/2018

We hebben deze week op dinsdag 4/12 geen netwerk gehad en nu hebben we geen netwerk meer sinds vrijdag 7/12. Als bedrijf zijn onze beide nummer nu dus al voor de 3de dag deze week niet bereikbaar en er zal dit weekend geen oplossing meer komen.Hun helpdesk hebben ze gewoon gesloten omdat ze de overvloed aan klachten niet meer aankunnen. Op hun website of sociale media is er geen enkele aankondiging van problemen noch werden wij op de hoogte gesteld dat er zich problemen zouden kunnen voordoen.Niet alleen zijn we compleet onbereikbaar voor vrienden en familie maar vooral voor onze klanten die ons niet meer kunnen bellen en sms'en.

Berichten (5)

Mobile Vikings

Naar: G. D.

08/12/2018

Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox,Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen.Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik kan vlak na de activatie geen sms'en of oproepen ontvangen. Wat gebeurt er?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000380997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUyNDQ3LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NDM2MzcsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwMzgwOTk3LDM2MDAwMDQ0Njg5NywyMTE4NjY3MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODQ3Mzk3fQ.KcsP-lJ88KTvtW3GHcdLP2vIU1ts-dCwDUl-88R-HoUJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000380997?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUyNDQ3LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NDM2MzcsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwMzgwOTk3LDM2MDAwMDQ0Njg5NywyMTE4NjY3MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODQ3Mzk3fQ.KcsP-lJ88KTvtW3GHcdLP2vIU1ts-dCwDUl-88R-HoU----------------------------------------------Wat met voicemail na de activatie van je vervang-simkaart?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000446897?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUyNDQ3LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NDM2MzcsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwMzgwOTk3LDM2MDAwMDQ0Njg5NywyMTE4NjY3MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODQ3Mzk3fQ.KcsP-lJ88KTvtW3GHcdLP2vIU1ts-dCwDUl-88R-HoUJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000446897?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUyNDQ3LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NDM2MzcsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwMzgwOTk3LDM2MDAwMDQ0Njg5NywyMTE4NjY3MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODQ3Mzk3fQ.KcsP-lJ88KTvtW3GHcdLP2vIU1ts-dCwDUl-88R-HoU----------------------------------------------Hoe schakel ik de sms-melding over mobiele data in het buitenland uit?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/211866725?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUyNDQ3LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NDM2MzcsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwMzgwOTk3LDM2MDAwMDQ0Njg5NywyMTE4NjY3MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODQ3Mzk3fQ.KcsP-lJ88KTvtW3GHcdLP2vIU1ts-dCwDUl-88R-HoUJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/211866725?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUyNDQ3LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NDM2MzcsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwMzgwOTk3LDM2MDAwMDQ0Njg5NywyMTE4NjY3MjVdLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODQ3Mzk3fQ.KcsP-lJ88KTvtW3GHcdLP2vIU1ts-dCwDUl-88R-HoU---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 952447 Klacht: Dagenlang onbereikbaar (CPTBE00563434-58) ----------------------------------------------Klachtenbox, 8 dec. 08:49 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   This email is a service from Support.

G. D.

Naar: Mobile Vikings

08/12/2018

Zoals de heel vele anderen (zie jullie facebookpagina) heb ik al 26 maal mijn telefoon herstart, mijn simkaart in een ander toestel gestoken enz. Het feit dat mijn ander Mobile Vikings nummer in een geheel ander toestel identiek hetzelfde probleem vertoont als het mijne en alle andere op jullie Facebookpagina lijkt er mij een serieus algemeen probleem te zijn dat gerelateerd is aan de switch naar een nieuw platform.De helpdesk is gewoon gesloten omdat ze de overvloed aan problemen niet aankunnen, op twitter beantwoorden jullie nu pas vragen van 5 dagen geleden! Wat verwacht je nu? Dat ik mijn zaak een dag of 5 sluit? Ik heb nu al honderden euro aan potentiele omzet misgelopen.Maandag worden mijn beide nummers weer naar Telenet overgezet en dan hoop ik dat ik van jullie geen brief krijg voor een verbrekingsvergoeding want dan zijn de rapen pas echt gaar.Gunther

Mobile Vikings

Naar: G. D.

08/12/2018

Bedankt om ons te contacteren. HalloKlachtenbox,Bedankt om ons te contacteren. We hebben je vraag goed ontvangen, en je zal zo snel mogelijk je antwoord krijgen. Ondertussen zou onze behulpzame bot je het juiste antwoord misschien al kunnen geven: Als je het antwoord op je vraag hieronder terugvindt, klik je op "Ja, mijn aanvraag sluiten". Let wel op: als je dat doet, gaan we ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt, en zullen we geen antwoord meer sturen.Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Wat met voicemail na de activatie van je vervang-simkaart?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000446897?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUzMDk2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NjU1NTgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwNDQ2ODk3LDIxMTU1MTUyOSwzNjAwMDA0NDY4NTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODc2OTk0fQ.jDMJ0UB4gxFqCXf2RE8vg3q8Omn1Hmf4YveIjjBQi9YJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000446897?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUzMDk2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NjU1NTgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwNDQ2ODk3LDIxMTU1MTUyOSwzNjAwMDA0NDY4NTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODc2OTk0fQ.jDMJ0UB4gxFqCXf2RE8vg3q8Omn1Hmf4YveIjjBQi9Y----------------------------------------------Wat moet ik doen als ik geen verbinding kan maken met het netwerk?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/211551529?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUzMDk2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NjU1NTgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwNDQ2ODk3LDIxMTU1MTUyOSwzNjAwMDA0NDY4NTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODc2OTk0fQ.jDMJ0UB4gxFqCXf2RE8vg3q8Omn1Hmf4YveIjjBQi9YJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/211551529?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUzMDk2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NjU1NTgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwNDQ2ODk3LDIxMTU1MTUyOSwzNjAwMDA0NDY4NTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODc2OTk0fQ.jDMJ0UB4gxFqCXf2RE8vg3q8Omn1Hmf4YveIjjBQi9Y----------------------------------------------Ben je niet bereikbaar na de activatie van je vervang-simkaart?s:mobilevikingsbe.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360000446857?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUzMDk2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NjU1NTgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwNDQ2ODk3LDIxMTU1MTUyOSwzNjAwMDA0NDY4NTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODc2OTk0fQ.jDMJ0UB4gxFqCXf2RE8vg3q8Omn1Hmf4YveIjjBQi9YJa, mijn aanvraag sluitens:support.vikingco.com/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360000446857?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjo1NTA5OTksInVzZXJfaWQiOjkyNjE5NTI1MjUsInRpY2tldF9pZCI6OTUzMDk2LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjozNjAwMDY4NjU1NTgsImFydGljbGVzIjpbMzYwMDAwNDQ2ODk3LDIxMTU1MTUyOSwzNjAwMDA0NDY4NTddLCJ0b2tlbiI6bnVsbCwiZXhwIjoxNTQ2ODc2OTk0fQ.jDMJ0UB4gxFqCXf2RE8vg3q8Omn1Hmf4YveIjjBQi9Y---------------------------------------------- Viking groet, De Mobile Vikings crew Aanvraag 953096 Klacht: Dagenlang onbereikbaar (CPTBE00563434-58) ----------------------------------------------Klachtenbox, 8 dec. 17:03 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) GUNTHER DEWIT ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoorden op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 - 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   This email is a service from Support.

Mobile Vikings

Naar: G. D.

26/12/2018

- Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ----------------------------------------------Danielle, 26 dec. 15:18 CETBeste,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kan je contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie: www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.'IDC=41Dit is de officiele manier om een klacht in te dienen bij ons.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regards,DanielleMobile Vikings crew members:mobilevikings.beHours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00.Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBEOr set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikingsQuestions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us----------------------------------------------Klachtenbox, 8 dec. 17:03 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) GUNTHER DEWIT ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[OLPG23-GY73]

Mobile Vikings

Naar: G. D.

26/12/2018

- Typ uw reactie boven deze regel - Je aanvraag werd gea¼pdatet. HalloKlachtenbox, Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek. Viking groet, De Mobile Vikings crew ----------------------------------------------Danielle, 26 dec. 15:18 CETBeste,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kan je contact opnemen met de ombudsdienst voor Telecommunicatie: www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.'IDC=41Dit is de officiele manier om een klacht in te dienen bij ons.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regards,DanielleMobile Vikings crew members:mobilevikings.beHours of operation: Monday to Friday from 8:30 to 12:00 and from 12:30 to 17:00.Follow us on Twitter: www.twitter.com/mobilevikingsBEOr set sail to our Facebook page: www.facebook.com/mobilevikingsQuestions? You'll find your answer over here: s:support.vikingco.com/hc/en-us----------------------------------------------Klachtenbox, 8 dec. 08:49 CET ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Werk je aanvraag bij door te antwoord op deze e-mail. E-mail en telefoonMaandag tot vrijdag 8:30 tot 12:00 - 12:30 tot 17:00Sociale mediaMaandag tot vrijdag 8:30 tot 22:00Zaterdag en zondag 10:00 tot 22:00 Unleashed nv • Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, BE • 078 353 033   --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[KZMGOG-ZOVR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform