Terug

Dagelijkse betalingen van 4,99, naar WiSter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. K.

Naar: Wister

09/11/2023

BesteEr word 4,99 van de rekening gehaald zowat om de 2 dagen. Voor iets waar we totaal nt van op de hoogte zijn. Hoe moet dit gestopt worden?

Berichten (5)

Wister

Naar: A. K.

09/11/2023

*FR*Bonjour,Nous avons bien réceptionné votre courriel et mettons tout en Å“uvre pour yrépondre dans les 24 heures (jours ouvrables).Bien à vousService clients Wister----------------------------------------------------------------------------------------------------------------*NL*Hallo,We hebben uw mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om dezebinnen de 24u te behandelen. (werkdagen).Met vriendelijke groetenKlanten service Wister.-- Le Service Clients -Customers Relationship -Support and QOS -Wister ---

Wister

Naar: A. K.

09/11/2023

Hallo,Wij hebben kennis genomen van uw bericht aan onze klantendienst en danken udaarvoor.Om positief op uw verzoek te kunnen reageren, verzoeken wij u ons de volgendeinformatie te verstrekken Mobiel telefoonnummer betrokken.Met Vriendelijke Groeten,SOKlantenservice Wister

A. K.

Naar: Wister

09/11/2023

0495 216623Kalon bv

Wister

Naar: A. K.

09/11/2023

*FR*Bonjour,Nous avons bien réceptionné votre courriel et mettons tout en Å“uvre pour yrépondre dans les 24 heures (jours ouvrables).Bien à vousService clients Wister----------------------------------------------------------------------------------------------------------------*NL*Hallo,We hebben uw mail goed ontvangen en stellen alles in het werk om dezebinnen de 24u te behandelen. (werkdagen).Met vriendelijke groetenKlanten service Wister.-- Le Service Clients -Customers Relationship -Support and QOS -Wister ---

Wister

Naar: A. K.

10/11/2023

Hallo,Bedankt om contact op te nemen met onze KlantenserviceWister.Ik wil u mededelen dat uw abonnement op wister is opgezegd.De terugbetaling gebeurt in de vorm van een creditnota op uw volgendeProximus-factuur.Er worden geen extra kosten in rekening gebracht.Vriendelijke groeten,  TSWister klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform