Terug

D-Lightz BVBA - Terugbetaling geld - geen levering van bestelling/ lamp - Fraude!

Opgelost Openbaar

D-Lightz

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: D-Lightz

30/05/2022

Op 10/03/2022 kocht ik via de website www.d-lightz.be van de firma D-Lightz BVBA de staanlamp met als referentie DL-FLL5-55WW120W voor een bedrag van 271,04 € (incl btw). Bij de bestelling was de lamp voorradig.Gezien de levering van de lamp maar uitbleef heb ik verschillende keren contact opgenomen viaemail en via het telefoonnummer van D-Lightz BVBA - 089/73.85.12. Op mijn emails is nooit enige reactiegegeven. Eénmaal hebben ze mij een mail gestuurd dat ze de gelden zouden overschrijven. Dit is ondertussen al 1.5 maand geleden. Dit bewijst dat ze zeker mijn tientallen mails ontvangen hebben maar geen gevolg aan geven. Via de telefoon kon ik geen duidelijk antwoord ontvangen en werd ik steeds aan het lijntje gehouden en of zouden collega’s van de boekhouding mij terugbellen watnooit werd gedaan. Eveneens werd me telefonisch meermaals doorgegeven dat de terugbetaling dezelfde dag uitgevoerd zou worden. Wat nooit is gedaan.Via de mail van 15/04/2022 heb ik uitdrukkelijk de terugbetaling van MIJN gelden gevraagd voor 22/04/2022. Hier is nooit een gevolg aan gegeven.Ook aan het aangetekend schrijven van 17/05/2022 is nooit een gevolg gegeven. Dit is fraude! Ik heb ondertussen al klacht ingediend bij de politie en bij het meldpunt van het ministerie van economische zaken.Ik hoop via deze weg toch mijn gelden te kunnen recupereren en ik hoop dat ze niet nog slachtoffers maken! Indien er nog slachtoffers zijn, stel ik voor om dit ook te melden !

Berichten (2)

D-Lightz

Naar: J. S.

30/05/2022

Beste klant,Zoals reeds per mail aangegeven werd het bedrag overgemaakt op uw rekening. Er is helemaal geen sprake van fraude.Zoals u gemeld is was de lamp in voorraad, een controle in ons magazijn heeft getoond dat het armatuur beschadigd was en dus niet leverbaar was.WIj hebben dan ook de order moeten annuleren en de gelden terugstorten.Dit werd dan ook conform zo uitgevoerd.WIj vinden het jammer dat u dit ervaart als fraude, dit is uiteraard niet de bedoeling.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Kind regards,Michael Braeken.D-LIGHTZ Hasseltweg 220 BE-3600 Genk+32 (0)89 73 85 12 +32 (0)89 56 54 70OPENINGSUREN GENK and HERENTzondag and maandag GESLOTENdinsdag: 12u - 18uwoensdag: 10u-18udonderdag: 12u - 18uvrijdag: 10u-18uzaterdag: 10u-18uOp 30 mei 2022 20:45:02 +02:00, schreef klachtenbox@test-aankoop.be:

J. S.

Naar: D-Lightz

30/05/2022

Beste, Wij hebben tot op heden geen gelden ontvangen. Kan u het betalingsbewijs bezorgen? (wat ik trouwens al meermaals heb gevraagd, maar u niet wilt bezorgen, omdat dit er gewoon niet is). Zolang ik de betaling niet ontvangen heb, zal ik de klacht niet afronden en zal ik de reviews ook niet verwijderen.Dit is geen manier van handelen! Ik zal verdere stappen ondernemen tot ik MIJN gelden terug heb. Jente Smolders


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform