Terug

Cyrana Scam

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Switch

29/12/2021

Beste,Op 03/07 kocht ik een laptop aan bij de Switch Noorderlaan. Hierbij werd een abonnement toegevoegd met de naam cyrana waarbij ik zogezegd punten kon opsparen om deze vervolgens in te ruilen voor kortingsbonnen. Nu merkte ik deze week op dat zij niet enkel 1x/maand geld van de rekening halen, maar zelfs 2x of zoals afgelopen maand 3x! Nergens staat informatie over hoe ik deze waardebonnen kan opvragen zoals ze zo mooi hadden geformuleerd in de winkel en ik kan het contract ook niet stoppen. Ik zou bij deze graag het contract onderbreken.Alvast bedankt.

Berichten (4)

Switch

Naar: K. V.

29/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 913086.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[5MV0Y8-EY92]

Switch

Naar: K. V.

26/01/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Je vraag werd afgesloten. Hieronder vind je het recentste antwoord van onze medewerker.----------------------------------------------Pepijn, 26 jan. 2022 07:54 CETBeste KlachtenboxBedankt voor uw bericht.Wij bevestigen de ontvangst van uw melding met betrekking tot de diensten van Celside, Hubside en/of Cyrana.Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de klantendienst van onze partner.Zij leggen zich erop toe om u binnen de twee werkdagen te contacteren.Hopende u hiermee van dienst te zijn wensen wij u wensen u nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,PepijnAls je aanvraag nog niet is opgelost kan je deze opnieuw openen door te antwoorden op deze mail.Indien je aanvraag als afgesloten beschouwd mag worden, zouden we graag je mening vragen over de support die je hebt ontvangen:Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[5MV0Y8-EY92]

K. V.

Naar: Switch

16/02/2022

Beste,Helaas heb ik tot op heden nog steeds geen reactie gehad. Kan u het nodige doen om dit verder te zetten? Ik heb intussen vernomen dat er zeer veel mensen zijn die hetzelfde probleem hebben voorgehad en las zelfs vandaag een artikel in de krant.Mvg

Switch

Naar: K. V.

16/02/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 923177.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[E499YW-Q5M9]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform