Terug

Cyrana / Celside

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. V.

Naar: Switch

25/11/2021

Beste, ik bestelde een macbook pro via jullie en kreeg 24/11 de melding dat ik deze kon afhalen in waasland shopping center. Hierbij meldde de koper dat ik GRATIS lid kon worden van Switch club met Welcome+ en hierbij een cashback tot 200 kon hebben gezien mijn online aankoop. Er gingen geen rode lampen branden toen ik dit hoorde, want tot kort had switch ook een online switch club format en dit ging vernieuwd worden. Vervolgens neemt een andere verkoper het over om mijn registratie te vervolledigen en dien ik mij even te registreren via de iPad van de switch medewerker. even snel een handtekening zetten en gebeurd. Vervolgens tracht hij me nog te vertellen dat ik mijn macbook pro niet zou meekrijgen of ik dien een verzekering af te sluiten via Celside???? Toen ik hier meermaal negatief op reageerde dat ik geen verzekering wou, heeft hij dit laten vallen en is hij gestopt met druk te zetten. Ik ontvang uiteindelijk mijn macbook pro en stap de winkel buiten. Op dat moment krijg ik een mail met de melding dat ik me heb ingeschreven voor voor een Exception+ lidmaatschap, wat een betaald lidmaatschap is van 24,99euro/maand. Hier ben ik dus niet mee akkoord gegaan. Ik ben terug de winkel binnen gegaan en meldde dat ik hier niet mee akkoord ik. De medewerker had namelijk BEWUST een kruisje geplaatst bij dit abonnement. U moet het telefoon nummer bellen wat onderaan het contract staat en dan kan u dit meteen laten aanpassen zonder kosten.Ik heb meteen woord bij daad gehouden, een dame aan de lijn gekregen en dit laten wijzigen, doch heb ik hier enkel telefonisch bewijs van. De dame van Cyrana zei dat ik dit kon zien op de website bij mijn account dat ze me had teruggeplaatst naar welcome+ en dus helemaal gratis en geen betalend lidmaatschap. Een schriftelijk bewijs heb ik niet en nergens op de website van Cyrana kan ik dit controleren. Nog nooit heb ik dit meegemaakt bij Switch deze verkooppraktijken en ongezien voor een officiële Apple product reseller. Ik wens dus duidelijk te stellen dat ik in geen geval akkoord ben met een betalend lidmaatschap en schriftelijk bewijs wil dat dit betalend lidmaatschap meteen gecanceld is. Bovenop wil ik uitdrukkelijk spreken van het bewust verlenen van misleidende informatie met doelstelling mensen een betalend abonnement/verzekering aan te smeren zonden men dit beseft. Hopelijk kunnen jullie hierbij helpen.

Berichten (2)

Switch

Naar: O. V.

25/11/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -We hebben je aanvraag goed ontvangen en zullen je zo snel snel antwoorden.Helaas kan dit door de drukte iets langer duren dan gewoonlijk.Toch wat ongeduldig? Bezoek ons uitstekende Help Center! Misschien vind je daar wel het antwoord op je vraag.Met vriendelijke groet,SwitchBedanktUw ticket werd aangemaakt met referentienummer 904726.Indien u nog extra informatie wenst toe te voegen kan dit door te antwoorden op deze e-mail.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[09EGRY-KGEV]

Switch

Naar: O. V.

10/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,Je vraag werd afgesloten. Hieronder vind je het recentste antwoord van onze medewerker.----------------------------------------------Stéphanie, 10 dec. 2021 12:21 CETBesteBedankt voor uw bericht.Het spijt ons te horen dat deze ervaring er is.Ondanks dat het via Switch wordt aangeboden, loopt het beheer van de cashback niet via ons.Hiervoor raden we de klanten aan om contact op te nemen met de klantendienst van Cyrana zelf.Enkel zij kunnen hier een bewijs van uitleveren.De klanten kunnen hen het beste bereiken via het volgende telefoonnummer en mail adres:050 93 09 43 - klantenservice@cyrana.comOnze oprechte excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,StéphanieAls je aanvraag nog niet is opgelost kan je deze opnieuw openen door te antwoorden op deze mail.Indien je aanvraag als afgesloten beschouwd mag worden, zouden we graag je mening vragen over de support die je hebt ontvangen:Goed, ik ben tevreden - Slecht, ik ben ontevreden--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Switch.[09EGRY-KGEV]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform