Terug

Crystal Wave soeptas lekt - geen garantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: TUPPERWARE BELGIUM

22/12/2016

Beste, In nov 2015 kocht ik via een consulent twee crystal wave soeptassen. Ik zocht al enige tijd naar een soeptas die niet lekte en door de reputatie van Tupperware besliste ik bij hen aan te kloppen. In mijn eerste mail aan de consulent vraag ik nog expliciet of de tas waterdicht is. Ik krijg hierop een bevestigend enthousiast antwoord, zonder de vermelding dat er specifieke gebruiksvoorwaarden aan zijn. Nu krijg ik (per mail) te horen dat de tassen die dus toch lekken niet vervangen kunnen worden. Met als reden dat ik de tassen te warm zou hebben opgewarmd. Het zou mij verbazen dat dit de reden is. Ik drink soep lauw en zelfs niet warm of heet. En bovendien is de limiet van 500Watt mij totaal onbekend. Ik heb het daarnet nog gecheckt. Het staat niet op de website en het staat niet in de catalogus. Er staat wel dat de tas geschikt is voor de microgolf en hermetisch is. Over welke microgolf hebben jullie het dan? Die van 10 jaar geleden waar 500Watt de norm was? Misschien staat de limiet van 500Watt wel in de kleine letters bij het minibriefje dat je meekrijgt in de soeptas na aankoop. Maar dan kan je bezwaarlijk zeggen dat ik het kon weten bij aankoop want ik heb online de catalogus geraadpleegd en gemaild met de consulent voor een bestelling. In beide gevallen is me niets verteld over die limiet. Ik vind de informatie op de website dan ook erg misleidend en helemaal niet correct. Ik kan niet zeggen dat ik akkoord ben met het antwoord dat er geen compensatie komt .Ik had een positief beeld van Tupperware en dit komt er helemaal niet mee overeen. Ik voel me helemaal misleid. Mijn aankoop van ong 25€ is nu helemaal nutteloos en weggesmeten geld. Ik zal mijn vrienden op sociale media dan ook waarschuwen dat deze soeptassen niet overeen komen met wat in de catalogus wordt voorgesteld en dat de informatie misleidend is. met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform