Terug

Contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

J. R.

Naar: Cvneed

12/03/2025

Beste Bij het bekijken van de website cvneed heb ik zeer onbewust mijn gegevens ingevuld omdat ik van plan was om een cv te maken niet om een contract. Maar uiteindelijk had ik er geen nodig en heb ik ook nooit gebruik gemaakt van de website. Enkele maanden later krijg ik plots een aanmaning in de brievenbus zonder ervoor enige mail of brief of factuur. Ik stond al een maand achter en moest ineens aanmaningskosten betalen. Ik heb gemaild naar de firma maar de reactie geld enkel betalen of incasso. Als ik naar de recensies kijk ben ik blijkbaar niet de enige maar krijg wel constant aanmaningen en verhogingen. Wat kan ik hier tegen doen.

Berichten (2)

Cvneed

Naar: J. R.

18/03/2025

Aanvragen 283164, 282518, 277060 zijn gesloten en samengevoegd met deze aanvraag. Op 12 maart 2025 om 06:15:21 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [DZEVJ6-54MXP]

Cvneed

Naar: J. R.

18/03/2025

Beste klant, Wij sturen enkel aanmaningen wanneer er daadwerkelijk een abonnement is aangevraagd. Mogelijk heeft u dit per ongeluk gedaan, maar het blijft een feit dat er een abonnement is afgesloten. Met vriendelijke groet, Yulia Klantenservice Op 2025 M03 18 08:44:17 UTC schreef support@cvneed.com: Aanvragen 283164, 282518, 277060 zijn gesloten en samengevoegd met deze aanvraag. Op 2025 M03 12 06:15:21 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [DZEVJ6-54MXP]

Bemiddeling door Testaankoop 18 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform