Terug

contract van lening op afbetaling - domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: PSA Finance Belux

14/12/2020

Hierbij teken ik officieel protest aan tegen uw aangetekende zendingen: brief dd 14/11 (verzonden 19/11) en brief dd 3/12 ( verzonden 9/12).Ik ontvang deze brieven terwijl ondertussen uw medewerkers mij zowel via e-mail als telefonisch melden dat alles in orde is en zij het nodige zullen doen om het probleem op te lossen.Chronologische volgorde:15/10: melding aan PSA ivm brief en opzegging domiciliëring - reactie 16/10: Excuses voor het misverstand. Domiciliëring is actief en in orde voor de volgende maanden.20/10: SMS ontvangen met vraag contact op te nemen met PSA. Heb dit dan gedaan en er wordt mij verzekerd dat alles in orde is. Tevens wordt via e-mail bevestigd dat alles eerstdaags in orde komt en dat ik mij van de SMS'en (dagelijks) niets moet aantrekken.4/11: Ik vraag waarom er nog steeds niets werd afgehouden - reactie 5/11: alles werd gedaan voor de domiciliëring, alles wordt nogmaals doorgestuurd. Indien niet oké nieuw mandaat en contact met de bank om het probleem te zoeken.14/11: 1ste aangetekende zending van PSA opgesteld - pas verzonden op 19/113/12: 2de aangetekende zending van PSA, pas verzonden op 9/128/12: bericht aan PSA: volgens de gegevens om mijn bankaccount is de domiciliëring nog steeds actief en werd de laatste vraag om betaling gedaan rond 20/910/12: herhaling van mijn vorig bericht + vermelding dat ik NIET akkoord ga met de laatste aangetekende zending (loonbeslag) - reactie PSA op 11/12: domiciliëring werd enkele malen terug geactiveerd maar lukt niet. Vraag om vanaf nu de betalingen maandelijks zelf uit te voeren dit terwijl u in uw brief van 3/12 spreekt van een loonbeslag???Intussen werd de openstaande bedragen van september, oktober en november door mij betaald.Tevens ontvang ik op 10/12 van mijn bank de bevestiging dat de domiciliëring nog steeds ACTIEF is. De laatste aanvraag tot betaling werd ontvangen rond 20/9. Sindsdien zijn er bij de bank geen aanvragen van PSA tot betaling meer geweest.Hieruit kan u concluderen dat er een fout zit in het systeem van PSA waarvoor ik niet verantwoordelijk kan worden gesteld.Ik verzoek u dan ook DRINGEND het nodige te doen om mijn dossier in orde te brengen zodat u terug de aanvragen tot betaling kan overmaken aan de bank en zodoende het contract kan naleven.Het is de 3de maal dat ik gebruik maak van PSA om geld te lenen om een auto te financieren en dit is de eerste keer dat er zoveel problemen zijn - u kan dit nagaan?Andere instellingen (AXA voor mijn autoverzekering ook via PSA en Proximus) hebben blijkbaar geen problemen met een domiciliëring bij dezelfde bankinstelling!Graag DRINGEND een oplossing!

Berichten (2)

PSA Finance Belux

Naar: J. T.

07/01/2021

C1-Non sensitiveGeachte,Wij bevestigen onderstaande E-mail te mogen ontvangen.Wij hebben deze mail doorgestuurd naar de desbetreffende dienst (dienst in bijlage bijgevoegd) .HoogachtendS. HECKMANSPSA Finance BeluxAvenue du BourgetBourgetlaan 20 Bte 11130 Bruxelleswww.psafinance.beThis message may contain information that is confidential. If you are not the intended recipient, please advise the sender immediately and delete this message. For further information on confidentiality and the risks inherent in electronic communication see:disclaimer.psa-peugeot-citroen.comDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mardi 5 janvier 2021 16:01À: psafinance - BFpsafi5 psafinance@psa-finance.comObjet: [EXTERNAL]Klacht - contract van lening op afbetaling - domiciliëring - (CPTBE01132588-16)EXTERNALReal sender isklachtenbox@test-aankoop.be

PSA Finance Belux

Naar: J. T.

24/02/2021

Beste,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen.Na verificatie blijkt dat wij een vergissing hebben gemaakt bij de wijziging van uw domiciliering.Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze situatie veroorzaakte.Intussen hebben wij de nodige aanpassingen aangebracht teneinde deze situatie recht te zetten.De termijn van februari 2021, wordt eersaags ter betaling op uw rekening aangeboden.Hoogachtend Sam HeckmansCustomer Service Manager Avenue du Bourget 20 - 1130 Bruxelles (Belgique) +3224043247sam.heckmans@psa-finance.comC1InternalC2RestrictedC3ConfidentialC4Secret!!!!!This message may contain information that is confidential. If you are not the intended recipient, please advise the sender immediately and delete this message.For further information on confidentiality and the risks inherent in electronic communication see:disclaimer.psa-peugeot-citroen.comDe:klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: lundi 14 décembre 2020 16:28À: psafinance - BFpsafi5 psafinance@psa-finance.comObjet: Klacht - contract van lening op afbetaling - domiciliering - (CPTBE01132588-16) Real sender addressReelle adresse d expedition klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform