Beste, ik had vorig jaar in september last van bruine ratten. ik heb dan rentokil gecontacteerd om daar zo snel mogelijk komaf mee te maken. De vertegenwoordiger kwam langs met een standaard contract die ik , toegegeven, veel te snel heb ondertekend zonder grondig te lezen.Blijkt nu dat dit een contract is van 3 jaar. Maar vooral de rattenplaag is meer dan een jaar later nog steeds niet opgelost. Telkens komt wel een ander probleem naar voor, ze komen langs het dak naar binnen, de verhuurder van het pand heeft intussen het dak vernieuwd, dan kwamen ze via de voegen in de muur binnen, de verhuurder heeft daarom de muren laten opvoegen. en zo blijft het duren. Ik wil daarom stoppen met hun dienstverlening. en heb dit ook eerst telefonisch gemeld, ik moest daarop een mail sturen naar hun administratie, wat ik gedaan heb op 21/09/21, zonder reactie daarop, nogmaals gemaild op 04/10/21, nogmaals zonder reactie. Vorige week kreeg ik weer een factuur waarop ik belde naar de klantendienst en toen pas kreeg ik als antwoord , jamaarja meneer u heeft wel een contract ondertekend voor 3 jaar he...