Terug

CONTACT PROBLEEM

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

M. V.

Naar: Testaankoop

06/11/2025

ik contacteerde jullie diensten 2 maal na mekaar op donderdag 6 juni ... Minuten lang werd ik aan het lijntje gehouden, (één keer + 6min en één keer +7 minuten). waarna er plots totale stilte was. Ik apprecieer dit absoluut NIET EN WENS HIERBIJ AL MIJN LOPENDE ABONNEMENTEN BIJ TESTAANKOOP MET ONMIDDELLIJKE INGANG OP TE ZEGGEN 8

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. V.

07/11/2025

Geachte, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons oprecht te horen dat u tot twee maal toe zo lang heeft moeten wachten en dat de verbinding vervolgens wegviel. Gisteren waren onze lijnen uitzonderlijk overbezet, maar dat neemt uiteraard niet weg dat u recht heeft op een correcte en vlotte dienstverlening. Uw ervaring strookt niet met de service die wij willen bieden, en wij bieden u dan ook onze oprechte excuses aan voor het ongemak. Zoals gevraagd, zullen wij al uw lopende abonnementen bij Testaankoop laten stopzetten door de Abonnementendienst. U ontvangt hiervan spoedig een officiële bevestiging. Mocht u ondanks deze situatie toch nog bijkomende vragen hebben of iets willen toelichten, dan staan wij uiteraard graag tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform