Terug

Compensatie vluchtvertraging

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Vertraging vlucht

Klacht

G. D.

Naar: Air Arabia

29/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 02/08/2024 ben ik op de luchthaven van Charleroi (België) aangekomen met een geldig ticket voor vlucht nr. 3O832 naar Oujda Marokko met uw maatschappij met als vertrektijd 19u55. Op de luchthaven vernam ik via het vertrekbord dat deze vlucht vertraging had; het personeel was niet in staat om tijdens de wachttijd uitgebreide informatie/assistentie te verlenen. De vlucht zou uiteindelijk vertrekken om 22u30. Eenmaal aan boord werden we terug verzocht uit te stappen om te horen te krijgen dat de vlucht die dag niet meer zou vertrekken. We werden onderbracht in hotelkamers rond 3u30 's nachts. De volgende ochtend werden we opgehaald om 9u aan het hotel. Uiteindelijk vertrok het vliegtuig pas op 03/08/2024 om 14u30 en kwam het ongeveer 17 uur later dan gepland aan op zijn bestemming. Overeenkomstig Europese wetgeving, verzoek ik hierbij om schadevergoeding ten bedrage van - 600€ per passagier (over 3500 km) boven op de vergoeding voor alle geleden schade en de extra kosten die ik heb moeten maken, zoals gedocumenteerd in de bijlage. Gelet op het voorgaande verzoek ik om terugbetaling van in totaal 1800 €. Gelieve mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen door overschrijving op de betalingswijze die voor de boeking werd gebruikt. Bij gebrek aan een antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie van vliegticket

Berichten (1)

Air Arabia

Naar: G. D.

29/08/2024

Please Reply above this line Customer Relations Thu, 29 Aug 2024 12:15:52 UTC AirArabia 6098775 Thanks for reaching out to Air Arabia, you can refer to the case 6098775 to follow up on this request.We will process your data according toprivacy policy$displayLetter $msg.get('SENDER_USER_NAME') Thu, 29 Aug 2024 12:15:44 UTC Compensatie vluchtvertraging ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ %%[ConversationId: 66d0666fca093365d024841b]%%%%[msConversationId:66d0666fca093365d024841b]%%


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform