Terug

Combi plaatsbeschrijving

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: ACEG

09/02/2023

Beste,December 2020 werd er een intredende plaatsbeschrijving door het bedrijf gedaan waar geen correct verslag naar mij werd gestuurd. December 2023 werd er een combi uitredende plaatsbeschrijving gedaan en werd de verkeerde factuur verstuurd. Er wordt gezegd dat dit 1/3de per partij zou zijn (twee huurders (nieuw en oud) en één verhuurder) wat in sé al foutief is. In woondecreet staat dat de plaatsbeschrijving tussen één huurder en verhuurder gelijk verdeeld dient te worden. Combi staat geen uitleg over maar 1/3de kan niet juiste verdeelsleutel zijn. Hier ben ik uiteindelijk toch mee akkoord gegaan maar verhuurder betaald nog altijd 20 euro minder als mij dus er is niet eens sprake van 1/3de. Heb ondertussen zelfde bedrag betaald als verhuurder maar blijf reminders krijgen en te horen krijgen dat het bedrag juist is. Ondanks dat de mail door hen zelf is verstuurd en duidelijk vermeld dat de verhuurder 20 euro minder betaald. Verhuurder heeft ook al bevestigd dat dit een fout is langs jullie kant. Geen enkele respons hier op, enkel reminders en dreigingen met volgende stappen.Conclusie: foutieve factuur en nog geen enkele correcte plaatsbeschrijving gezien. Oplossing: Terugbetaling van bedrag intredende plaatsbeschrijving omdat deze nooit correct in orde gebracht is. Factuur voor uittredende plaatsbeschrijving in orde brengen.

Berichten (1)

R. M.

Naar: ACEG

26/02/2023

Beste,Tot op heden is enkel de factuur voor de plaatsbeschrijving in orde gebracht. Er is echter op nog geen enkele wijze voldaan aan de intredende en uittredende plaatsbeschrijving. Deze zijn beide niet correct en aangezien er met de verhuurder zaken in orde moesten gebracht worden nu veel te laattijdig om nog te worden geleverd. Dit is allemaal de fout van het bedrijf dus dient terugbetaald te worden. Gelieve dit zo snel mogelijk te doenmvg,Ruben


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform