Terug

Chaotische communicatie - diverse bedragen rond terugbetaling

Opgelost Openbaar

Huis en comfort

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Huis en comfort

18/06/2020

BesteIk heb reeds meermaals besteld bij dit bedrijf. Blijkt nu dat ik in mijn account een openstaand saldo had van 18,98. Tegelijkertijd krijg ik mails ivm een ander bedrag. Telefonisch contact genomen met klantendienst, bedrag van 18,98 werd bevestigd. Niemand kan concreet uitleggen waarom dit verschil in bedrag.

Berichten (4)

Huis en comfort

Naar: A. V.

18/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. V.

Naar: Huis en comfort

18/06/2020

Ik krijg mail met vernoemd bedrag 49,45€ - gisteren op mijn account/telefonische bevestiging via klantendienst 18,98€ - vandaag staat op mijn account 22,48€ - begrijpen wie begrijpen kan!¿!

Huis en comfort

Naar: A. V.

18/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

Huis en comfort

Naar: A. V.

19/06/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform