Terug

Cashback wordt geweigerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Brother International (Belgium)

02/11/2024

Op 18/10 heb ik online via Art§Craft een printer Brother type DCP-L2627DWE aangekocht. Zowel Art§Craft als Brother maakten reclame met een cashback. Dus heb ik het apparaat geregistreerd. Op 21/10 ontving ik van Promolife een mail ivm registratie : ref.18693_2297253. Op 23/10 kreeg ik van hen een mail dat het serienummer fout is . Het serienummer is wel degelijk correct, er werd zelfs een foto van het etiket met het serienummer mee gestuurd als antwoord. In die mail stond een link om het serienummer aan te passen, maar dat werkte niet, er kwam gewoon een verbodsteken. Op 23/10 heb ik dit gemeld en tevens het nummer doorgemaild. Op 25/10 weer een mail van Promolife (via Safae Customer Care) dat mijn toestel niet werd gekocht in een deelnemende winkel. Zowel op de website van Brother staat Art & Craft als deelnemende verkooppunt vermeld als op de site van Art§Craft staat ook de cashback vermeld. Dit is pure misleiding van de klant !!! (zie bijlagen als bewijs) Graag uw tussenkomst aub. mvg, Luc Vangoidsenhoven

Berichten (2)

Brother International (Belgium)

Naar: L. V.

04/11/2024

Beste, De klant heeft het bij het rechte eind en heeft inderdaad recht op zijn cashback. ID Date Name Firstname Email Postcode Place Product Serial N° Shop Location Purchase date Sold to Invoiced 2297253 21/10/2024 Vangoidsenhoven Luc luc.vangoidsenhoven1@telenet.be 3545 Halen DCPL2627DWERE1 E4N844361 Art Craft E-Commerce 18/10/2024 Lanckriet André NV 11/10/2024 Wij hebben dit intussen doorgegeven aan Higco Data, die de onze cashback actie beheert. Is hiermee dit dossier afgerond? Met vriendelijke groeten, Meilleures salutations, Kind regards, Nancy De Brabanter Sales Marketing Assistant Email: ndebrabanter@brother.be DDI Tel: +32 (0) 2 467 42 80 Fax: +32 (0) 2 467 44 44 Brother International (Belgium) NV/SA 't Hofveld 8 1702 Groot-Bijgaarden Belgium www.brother.be Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 2 november 2024 17:30 Aan: Order (Brother Belgium) order@brother.be Onderwerp: Cashback wordt geweigerd ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

L. V.

Naar: Brother International (Belgium)

04/11/2024

Hallo, dossier zal pas afgerond zijn als cashback op mijn rekening staat. Ik ben al 2 maal belogen. Eerste maal zogezegd fout serienummer en tweede maal dat Art&Craft niet deelnam aan de actie. Leg mij eens uit hoe dit kan ? Trouwens wat doet Promolife en Safae Customer Care in dit hele verhaal ? Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform