Ik bestelde in december 2022 een stofzuiger van Philips bij Bol.com. Op dat moment was er een cashbackactie van 90 euro op dat toestel. Mijn nicht kocht ongeveer gelijk met mij dezelfde stofzuiger en zij vertelde me onlangs dat ze haar 90 euro al lang terugkreeg. Aangezien ik mijn geld nog altijd niet ontving, nam ik contact op met Philips. Daar verwijzen ze mij door naar Bol.com. Maar bij bol.com wijzen ze terug naar Philips.Bij ontvangst van de stofzuiger stond in de documentatie dat ik het toestel moest aanmelden op de website van Philips, wat ik ook deed. Maar nu zegt men mij dat dit enkel voor de garantie is. En dat ik de cashback op een andere pagina had moeten aanvragen. Niemand heeft mij daar toen op gewezen. En ik had nog nooit iets gekocht met cashback, dus ik wist het niet.Bij Philips zeggen ze dat ze niets kunnen doen aangezien de actie verlopen is. Was die cashback-actie van 90 euro er niet geweest, dan had ik die stofzuiger nooit gekocht. Ik vind dat ik toch nog recht heb op die 90 euro.Ik ben al jaren lid van Testaankoop, dus ik zou graag hebben dat mijn klacht ter harte wordt genomen.Met vriendelijke groeten,Anja Bas