Terug

Cashback niet gekregen

Opgelost Openbaar

Service Bureau Jansen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Service Bureau Jansen

06/02/2024

Op 20/12/2023 kreeg ik de goedkeuring van mijn cashback van Philips. In deze e-mail stond heel duidelijk dat ik de betaling binnen de 4 weken zou ontvangen. Het gaat hier over € 100.Ondertussen zijn we ongeveer 6 weken verder en heb ik nog steeds niets ontvangen.De klantendienst van Philips is waardeloos, want totaal onbereikbaar.SBJ zelf 'verkoopt' enkel leugens, want beweren al bijna twee weken dat er een fout zou zijn gebeurd en dat deze werd rechtgezet. Toch staat er tot op de dag van vandaag geen terugbetaling op mijn rekening en blijft men zeggen dat de betreffende dienst dit heeft opgelost.Leugens dus, waarschijnlijk in de hoop dat klanten na een tijdje opgeven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform