Terug

Carro Moda - OPLICHTING

Closed Openbaar

Carro Moda

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Carro Moda

06/12/2023

Beste,Ik bestelde een jas bij Carro Moda. Na enkele weken kreeg ik deze eindelijk toe en lijkt deze helemaal niet op de jas die ik besteld heb. Er was op de afbeelding vanbinnen gevuld met soort wol, waar in de echte jas weinig van te merken is, geen taille in de geleverde jas, wat ook op de afbeelding wel duidelijk zichtbaar is. Kortom, een heel andere jas gekregen waarvan de kwaliteit ook op niets trekt. Dan vraag je retour aan, die ondanks zij het verkeerde artikel geleverd hebben, op eigen kosten zou moeten. Retour naar China wat meer kost dan het beste artikel (artikel was 59,95 euro). Dit voor een bedrijf gevestigd in Nederland. Retour naar Nederland voorgesteld, maar wordt niet aanvaard.In discussie gegaan met de verkoper en deze weigert de retourkosten op zich te nemen / het aankoopbedrag terug te storten. Ze stelden voor om 20% terug te storten. De Europese wetgeving is duidelijk dat als er een verkeerd artikel geleverd wordt, ze u het juiste artikel moeten opsturen / terugbetaling met retourkosten voor de leverancier.

Berichten (1)

Carro Moda

Naar: J. P.

06/12/2023

Beste klachtenbox@test-aankoop.be,Wij hebben uw e-mail in goede orde ontvangen en geregistreerd onder hetnummer 724615073. Wij streven er naar om uw e-mail binnen 1-3 werkdagen afte handelen. Let op! U kunt *niet* op deze e-mail reageren in het geval uextra informatie wilt toevoegen.Met vriendelijke groet,Team Carro Moda


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform