Terug

Cardstop onbereikbaar vanuit het buitenland

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Worldline

19/03/2020

Beste,Ik bevind me op dit ogenblik in het buitenland toen ik via PC-banking een fraudezaak op mijn kredietkaart zag. Er was reeds voor meer dan 400€ aan bestellingen geplaatst bij Deliveroo in London. Aangezien ik reeds jaren niet meer in het Verenigd Koninkrijk ben geweest, en ik die kredietkaart op dat moment zelfs nog niet had, schoot ik meteen in actie. Helaas kon ik Cardstop niet bereiken op het nummer +32 70 344 344. Ik heb met 2 verschillende gsm-toestellen proberen te bellen, maar telkens kreeg ik een automatisch antwoord dat dit nummer niet in gebruik is (in het Frans). Ik heb hiervan zelfs een filmpje gemaakt als bewijs.Gelukkig kon ik via mijn broer, die wel fysiek in België was, alsnog de kaart blokkeren.Ik wou dit doorsturen naar Cardstop, maar helaas kun je zowel Cardstop als Worldline enkel telefonisch bereiken... Vandaar mijn klacht via Test-Aankoop.Ik vind het bijzonder hallucinant dat Cardstop niet bereikbaar is vanuit het buitenland, en hoop dat dit zich in de toekomst niet herhaalt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform