Terug

CANAPÉ maakt brokken, maar wil verzekering niet aanspreken

Closed Openbaar

Canapé (Sint-Martens-Latem)

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: Canapé (Sint-Martens-Latem)

22/05/2021

Bij de levering van een zetel door CANAPÉ uit Sint-Martens-Latem werd onze parketvloer grondig beschadigd (offerte voor herstelling: bijna €4000). Wij hadden nochtans op voorhand gevraagd om de nodige voorzorgsmaatregelen te nemen om de parketvloer niet te beschadigen. Zij vonden dit niet nodig, werkten zonder bescherming op de vloer en gingen tijdens het monteren heel bruut om met de zetel. Ze vertrokken snel zonder ons te vragen of alles naar wens was. Wij stelden de schade aan onze parket vast 2 minuten na het vertrek van de werklui. Wij namen onmiddellijk contact op met CANAPÉ nv om dit te melden. De dag erna is de zaakvoerder poolshoogte komen nemen en beloofde hij bij zijn vertrek een oplossing. Die kwam er niet. Meer nog, hij zei dat we een 'verkeerde' zetel hadden gekocht omdat de poten te smal zijn (er is nooit vermeld dat dit een probleem zou zijn en op de site staat dezelfde zetel ook op een parketvloer). Op een ingebrekestelling reageerde hij helemaal niet en een tussenkomst van testaankoop leverde ook niets op. Nu suggereert hij zelfs dat wij de schade zelf hebben veroorzaakt. CANAPÉ blijft zich ongelooflijk arrogant opstellen en wil geen enkele verantwoordelijkheid opnemen. CANAPÉ weet dat we niets kunnen bewijzen (daar waren we 2 minuten te laat voor), maar een eerlijk handelaar zou gewoon zijn aansprakelijkheidsverzekering aanspreken. Hebben ze die wel? Een te vermijden zaak!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform