Beste, ik verwijs naar veel mails en rappels, zowel naar de syndicus Delbecque, als naar u over 3 schadegevallen: een eigenaar die al jaren vocht heeft omdat zijn bovenbuur zonder vragen aan de VME spuwers door de muur boorde en dit onder één hoedje met de vorige syndicus, dezelfde eigenaar die plassen water heeft in een ander appartement van dezelfde VME (al een jaar geleden aangegeven) en een eigenaar die vocht en schimmel heeft aan zijn binnenmuur, waar de dakgoot in zijn gebouw overloopt als het regent (al 9 maanden geleden doorgegeven). Werken voor eigenaars die in financieel eigenbelang handelen worden aangepakt maar niet deze van eerlijke eigenaars. De eerlijke eigenaars moeten dus meebetalen voor de oneerlijke maar niet omgekeerd. Een VME is gesteund op het solidariteitsprincipe en op het algemeen belang en geen eigenbelang. Ook mails van de ombudsdienst van de verzekeringen beantwoordt u niet. Na jaren vragen ontvangt de VME ook niet de polis met algemene en bijzondere voorwaarden (franchise is niet gekend) en wil u ook de uitbetalingen niet aan onze VME overhandigen. De CEO Peter Callant heeft ook nog nooit geantwoord. U hoeft ons niet te melden dat wij ons tot onze syndicus moeten richten en dat termijnen verstreken zijn (want kan nooit verstrijken) want u bent genoeg geïnformeerd over de schades. We betalen voor een blokpolis maar we kunnen er niet van trekken, straf toch? Het is ons als VME overduidelijk wat er hier gebeurt.