Terug

cadeaubon niet aannemen

Closed Openbaar

brasserie manifest

Start een klacht

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

N. S.

Naar: brasserie manifest

08/05/2025

wij hebben voor onze verjaardag een cadeau bon gekregen van dit restaurant. voor 2 Royal ontbijten. Afgelopen week zijn wij naar dit restaurantje geweest om de bon in te dienen. Wij hebben (wat wij normaal niet doen) 2x Royal ontbijt besteld. Bij het afrekenen geven we de bon af en er werd ineens gezegd dat de zaak is overgenomen en deze bon niet meer geldig is. Ik vind nergens informatie dat de zaak is overgenomen. Ik heb een mail gestuurd naar deze zaak om te kijken of er nog een mogelijkheid is om dit recht te zetten. Ik wilde in de zaak hier geen punt van maken omdat het personeel hier vaak de klacht moeten opvangen maar hun er niets aan kunnen doen. Ik krijg geen gehoor van de mail. En ik weet dat er nog mensen zijn die dit voor hebben aangezien na dat wij hadden betaald nog iemand een bon af gaf. Ik wil even horen of dit rechtvaardig is of niet want ik voel mij best in het zak gezet zeker omdat we dan nog extra moesten betalen wat wij niet hadden verwacht.

Bemiddeling door Testaankoop 27 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform