Terug

Cadeaubon en kortingsbon niet cumulueerbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: Minerva

22/08/2022

Wij gaven onze moeder een geschenkbon ter waarde van €300, welke we aankochten bij Minerva Bike Outlet te Ieper. Nergens in de winkel stond geafficheerd dat dergelijke cadeaubonnen niet cumuleerbaar waren met andere acties. Mijn vader had 2 maanden voordien voor zijn vaderdag ook een cadeaubon ter waarde van €300 gekregen van ons en kocht daar zijn elektrische fiets: de cadeaubon alsook de kortingsbon via benefits@work werden netjes van het totaalbedrag afgetrokken. Toen mijn moeder voor haar fiets echter hetzelfde wilde doen, werd dit niet aanvaard. Ze moest kiezen: of de korting van benefits@work of de cadeaubon. Een cadeaubon is toch geen kortingsbon? Ze koos uiteindelijk de korting van benefits@work. Toen wou ze met haar cadeaubon nog 2 fietszakken aankopen en kreeg toen te horen dat het bedrag van €300 in 1 x moest besteed worden. Na lang zagen en klagen mocht ze dan toch de restwaarde van haar bon in ontvangst nemen. Probleem is nu echter dat ze daar staat met haar restwaarde... Zij kan die voor geen enkel product in die winkel meer gebruiken. Het was trouwens onze bedoeling dat ze die bon voor haar fiets kon gebruiken. Ze werd daar trouwens heel onvriendelijk behandeld en is tenslotte vertrokken. Toen ze mij dit verhaal vertelde kon ik hier niet mee akkoord gaan. Ik vertrok naar de winkel om verhaal te halen: de CEO was niet beschikbaar, dus kreeg ik een secretaresse en een verkoper voor handen. De secretaresse begreep het probleem en wou wel toegeven aan de korting aangezien dit 2 maanden geleden ook toegestaan werd. Tot ze hoorde dat de fiets al betaald was... Ze belde de boekhouder en er kon niets meer gedaan worden voor ons... Ik mocht contact opnemen met de CEO, maar kreeg alleen een algemeen mailadres. Ik heb hen verteld dat ik het hier niet bij zou laten en dat ik contact zou opnemen met Testaankoop en de Ombudsman. Wij konden net zo goed die 300€ cash cadeau gegeven hebben aan mijn moeder. Een geschenkbon is toch geen kortingsbon? Dat wordt toch gebruikt ipv geld? Kan hier iets aan gedaan worden?Gewenste oplossingTerugbetaling van de restwaarde van de cadeaubon

Berichten (2)

Minerva

Naar: S. N.

23/08/2022

Beste,Op de cadeaubon staat heel duidelijk vermeld dat deze niet cumuleerbaar is met andere kortingen of acties.De eerste aankoop werd verkeerd verwerkt door één van onze personeelsleden, waardoor u eigenlijk het 'geluk' hebt gehad om beide kortingen te kunnen ontvangen.Cadeaubons worden niet ingewisseld tegen geld, u kunt het resterend bedrag wel nog gebruiken bij een volgende aankoop.Met vriendelijke groeten,Hilde LetermeMinerva Cycling NVBargiestraat 32B-8900 Ieper

S. N.

Naar: Minerva

23/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform