Terug

BVBA RES PREPAID in faillissement- problemen met terugbetaling bedrag opgeladen kaart

Closed Openbaar

RES-PREPAID

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. Z.

Naar: RES-PREPAID

06/12/2019

Beste, sedert 21-09-2016 heb ik een RES-prepaidkaart die je kan opladen om zo inkopen te doen bij lokale handelaars die ook bij RES zijn aangesloten.Af en toe heb ik er 50 of 100€ op gestort als er een actie was die je gestorte euros verdubbelden. vb. met pasen, begin schooljaar, enz....Op 19-04-2019 een mail ontvangen dat ze in faillissement zijn voor wat betreft de particulieren. Op mijn kaart staat nog 212,60 RES bedrag.Volgens de curatoren heb ik geen recht op vergoeding of terugbetaling daar het om RES bedragen gaat. Van het ogenblik je euro's hebt gestort worden die op je kaart omgezet in RES bedragen. Daarom heb ik volgens de curatoren 0€ op mijn kaart en ben ik geen schuldeiser.Ik heb reeds meerdere mails gestuurd maar tevergeefs.Kunnen jullie hierin tussenkomen of bemiddelen?mvg,Ronald


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform