Op 03/06/21 heb ik mijn eerste vraag/melding gemaakt ivm de BBQ die bij jullie is aangekocht en waar de ontsteking van het spit en zijbrander niet van werkt,Ik heb reeds 4 maal gebeld en gemaild maar nog steeds is mijn probleem niet opgelost, laat staan heb ik van jullie iets vernomen. Bij ieder gesprek werd er mij iets anders verteld, hetzij: · Er zijn vervangstukken aangevraagd· de importeur ging iemand langs sturen· de importeur gaat contact nemen met mij· jullie hadden nog niets vernomen van de importeur Ik heb een aankoop gedaan bij Garden Abeels, niet bij AHZ of Broil-King, als jullie deze BBQ’s verkopen dan zijn jullie of verantwoordelijk om de garantie te verlenen of om de problemen met AHZ op te nemen, niet om jullie klanten na een aankoop in de kou te laten staan want het geld staat toch al op jullie rekening. Vinden jullie dit zelf nog normaal wetende dat het gaat over een aankoop van bijna 2000 euro?? Dit is totaal geen service en ik zal verder zelf contact nemen met de importeur AHZ en melding maken bij test aankoop over jullie werkwijze. U mag mij steeds contacteren voor een oplossing, compensatie of terugname en terugbetaling van de BBQ. Cher Le 06/03/21 j'ai fait ma première question/rapport sur le BBQ qui a été acheté chez vous et où l'allumage de la broche et du brûleur latéral ne fonctionne pas,J'ai appelé et envoyé un e-mail 4 fois mais mon problème n'a toujours pas été résolu, encore moins j'ai eu de vos nouvelles. À chaque conversation, on m'a dit quelque chose de différent, soit : · Des pièces de rechange ont été demandées· l'importateur est allé envoyer quelqu'un· l'importateur va me contacter· vous n'avez pas encore de nouvelles de l'importateur J'ai fait un achat chez Garden Abeels, pas chez AHZ ou Broil-King, si vous vendez ces barbecues, vous êtes soit responsable de fournir la garantie, soit de résoudre les problèmes avec AHZ, ne pas informer vos clients après un achat ne pas laisser vos clients dans le froid après un achat car l’argent est sur votre compte de toute façon. Pensez-vous toujours que cela est normal, sachant qu'on parle de à-propos 2000 euros? Ce n'est pas du tout un service et je contacterai également l’importateur AHZ moi-même et signalerai votre méthode de vente chez Test Achats. Vous pouvez toujours me contacter pour une solution, une indemnisation ou un retour et remboursement du BBQ.