Goedemiddag,Aangezien er geen reactie komt op mijn vorige berichten, probeer ik het via deze weg. Begin Januari, dus nu bijna anderhalve maand geleden, heb ik problemen gekregen met het openen van mijn brievenbus (5B4C3C) met de voorziene App. In gans deze periode ben ik er in geslaagd om ze 2 maal open te krijgen. Laatste keer is nu weeral meer dan 2 weken geleden. Ik verwacht dringende post, facturen en dergelijke, maar aangezien ik er niet aankan, kan ik ze ook niet behandelen, betalen, etc.... Heb reeds meermalen het nummer van de klantendienst gebeld (+32 493 91 57 89) maar daar blijkt niemand aan de andere kant te zitten, ofwel is de mailbox vol. Volle mailboxen zijn ook niet normaal bij een goed werkende klantendienst dacht ik. Nu ik heb via de app reeds verschillend problemen gemeld, maar heb daar nooit antwoord op gekregen. Heb dan maar gemaild naar jullie klantendienst (support@parcelhome.com). Probleem uitgelegd en beschreven en zelf filmpjes doorgestuurd op vraag van jullie tijdens 1 van jullie weinige reacties. Buiten een sporadisch antwoord van jullie, ervaar ik ook niet de minste medewerking om dit probleem op te lossen. Telkens een antwoord in de zin van maak nog eens een filmpje, of t heeft te maken met de regen, maar tot nu toe nog geen concreet voorstel om de zaak op te lossen. Jullie beschikken blijkbaar ook niet over een technieker die deze zaken kan oplossen. Heb ook al meerdere keren gemeld dat de toetsen op het klavier niet meer werkten. Volgens jullie handleiding dient dan de brievenbus vervangen te worden. Waarom hebben jullie dat nog steeds niet voorgesteld, waarom moet ik dat lezen na lang zoeken op jullie website. Ik heb deze box aangekocht in september 2020, wat wil zeggen dat ik nog steeds recht heb op garantie (2jaar). Is dat misschien de reden waarom jullie het op de lange baan schuiven.Niet vergeten dat het ook een paar maand geduurd heeft vooraleer mijn brievenbus in werking gesteld werd na de aankoop.Hopende op een snelle reactie van jullieMet vriendelijke groeten.Filip