Terug

brief vanWorldlne

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: Worldline

11/06/2019

Beste, Ik ontving een brief van worldline waarin ze mij vertellen dat mijn Visa kaart geblokkeerd is wegens een onregelmatig gedragspatroon dat mogelijk frauduleus is. Ze geven een telefoonnr. op en een snelcode , ik heb een uur naar een muziekje geluisterd . Dan heb ik hun gewoon telefoonnr. gebeld en ze gingen me doorverbinden met de fraudedienst , weer een muziekje en plots niets meer. Ik ben mindervalide en gebruik mijn kaart veel om online te bestellen. Graag een afschrift van de volgens hen fraude , zodat ik kan zien of er werkelijk fraude is . In dat geval een terugbetaling van de bedragen die ten onrechte van mijn rekening zijn afgehaald . Met oprechte groeten Irene


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform