Beste, In mei 2016 hebben jullie mijn huis opgeleverd. Mijn keuken is geplaatst door jullie onderaannemer Grando Keukens. Pas in september ben ik ingetrokken. Op 1 januari 2017 zag ik plots een barst in mijn keukenblad met wasbak. Deze barst was amper zichtbaar en zat er vermoedelijk al veel langer. Het bleef zo tot deze in juni 2019, volledig doorscheurde.Ik heb jullie in 2017 onmiddelijk gecontacteerd. Uiteindelijk is Grando Keukens ter plaatse geweest. Via email kreeg ik het antwoord dat het om een onbekende externe oorzaak betrof. Hierop heb ik mijn verzekering ingeschakeld. In september is mijn tweede keukenblad aan mijn kookplaat ook gebarsten. Net voor de tweede expert langskwam.Bij de tweede expertise heeft Grando toegegeven dat het eerste keukenblad inderdaad garantie was. Over het tweede keukenblad was meer discussie omdat deze meteen doorgescheurd was. Dit is logisch omdat daar veel meer belasting is, wegens de kookplaat. Mijn verzekering Axa heeft dan voorgesteld om te onderzoek of er impact was.Enkele weken later is de expert van axa langsgeweest en vastgesteld dat er van impact geen sprake is.De discussie was opnieuw open en de keukenbouwer wou geen verantwoordelijk nemen. Mijn verzekeringsmakelaar heeft dan voorgesteld om een derde expertise te organiseren met alle partijen.Deze heeft eind 2018 plaatsgevonden. De verzekeringsexpert van axa was echter niet aanwezig. Opnieuw ontstond dezelfde discussie. De expert is dan enkele weken later langsgeweest om opnieuw vast te stellen dat er geen impact op het keukenblad is geweest.Ik heb destijds veel betaald voor keukenbladen, waarvan ik geen geniet heb gehad. Deze zaak sleept nu al drie jaar aan en beide partijen blijven naar elkaar wijzen.Nochtans is de zaak duidelijk. Ofwel is er impact geweest, en moet mijn verzekering tussenkomen. Ofwel is er geen impact geweest en betreft het een product of plaatsingsfout. Dan is het garantie. Ikzelf ben overtuigd van het tweede, want er is nooit een impact geweest.Ik hoop dat jullie eindelijk jullie verantwoordelijkheid opnemen en een expert aanstellen onafhankelijk van Grando Keukens. Jullie zijn ook een klant van hen, zoals ik een klant ben bij jullie.Alvast bedankt om dit nieuw leven in te blazen!Mvg,Kenneth Noreilde