Terug

Boxspring gekocht en de matras te klein gekregen. Zij zeggen dat kan niet meer kosteloos opgelost z

Closed Openbaar

Beddenplein

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. O.

Naar: Beddenplein

15/08/2021

Beste,Ik bestelde van beddenplein een boxspring in maart. Alles in orde was tot ik effectief het bed geïnstalleerd heb. De matras is kleiner dan de boxspring en topmatras. Ik heb de firma gecontracteerd en de antwoord was dat zij kunnen niet kosteloos mij helpen. Het bed stond nieuw tot augustus door de renovatie werk.Met vriendelijke groeten, Nevrie

Berichten (1)

Beddenplein

Naar: N. O.

15/08/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste Klachtenbox,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met ons!We hebben je mail in goede orde ontvangen.We zullen je mail binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.Voor dringende vragen zijn we telefonisch te bereiken op:NL: +31 (0)85-30 30 614BE: +32 (0)78-48 44 48We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 9:00 en 17:00. Tevens zijn we via de website 7 dagen per week, tussen 7.30 - 22.30 via de chat bereikbaar.Met vriendelijke groet, Deals Company B.V.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Beddenplein.nl.[224ZEQ-Y4QY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform