Tijdens mijn reis heb ik een bip&go toestel gebruikt om vlot de tol te kunnen betalen op autostrades in Frankrijk en Italië. Dit toestel werkte naar behoren de eerste 11 dagen. Daarna werkte het toestel wel nog om op de autostrade te geraken, maar toen we van de autostrade af wilden deed het toestel niks. Omdat het toestel ervoor wel werkte hadden we natuurlijk geen ticket genomen bij het oprijden van de autostrade. Omdat we geen ticket hadden, kregen we een boete van 78.5 euro. Later dezelfde dag en ook gedurende de rest van de reis werkte het toestel opnieuw naar behoren. Ik heb bip&go al telefonisch gecontacteerd. Hier kreeg ik te horen dat het toestel volgens hen naar behoren werkt en dat het lag aan een kapotte sensor voor de slagboom bij de tol. Verder kreeg ik geen hulp van bip&go, ik moest volgens hen zelf de maatschappij verantwoordelijk voor de autostrades en de tol in Italië contacteren. Een week geleden heb ik dan gemaild naar info@autostrade.it, maar ik heb nog steeds niks terug gehoord. Ik wil graag die 78.5 euro terug aangezien het in de eerste plaats al niet mijn fout was dat de slagboom niet open ging. Daarnaast vind ik dat Bip&Go een erg slechte klantenservice heeft omdat ze me het zelf maar laten uitzoeken bij de maatschappij van de tol. Ik heb betaald voor een toestel van Bip&Go om de tol vlotter te laten verlopen, maar in plaats daarvan zat ik vast op een afrit, kreeg ik een boete en mag ik nu zelf uitzoeken wat er misliep en of ik mijn geld terugkrijg. (Ik vind geen emailadres van Bip&Go, enkel een contactformulier. Het emailadres dat ik eerder invulde klopt dus niet.)