Beste , Ik ben reeds 10 jaar klant bij Belfius bank zonder problemen . Een week geleden kon ik plotseling niet meer op mijn app van Belfius met mijn kaart alsook niet op mijn laptop . In mijn bankkantoor werd me het advies gegeven te bellen naar het nr 022221202 voor meer informatie want in het kantoor zelf konden ze dit niet inkijken . Ik heb gebeld en kreeg als antwoord dat ze dit ook niet konden zien , en toen ik vroeg wat ik moest doen om dit in orde te krijgen , werd me de raad gegeven op een andere bank een rekeningnummer openen . Ik heb dus geen enkele brief of verwittiging gekregen van wat het probleem is dat dit gebeurd is . Ook ben ik dus al mijn bewijzen van betalingen , domiciliëringen en begunstigden kwijt , alsook mijn arbeidsongeschiktheid dat door de voorzorg is gestort en ik nodig heb , weet ik niet wat ermede gebeurd is . Ik had voor de storting omdat ik geen rekeningnummer meer had in overleg met ziekenfonds dit op het bankrekeningnummer van mijn moeder laten storten tot ik een nieuw bankrekeningnummer heb geopend ook dit is er nooit opgekomen .