Terug

blokhut stunter saga

Closed Openbaar

Blokhut stunter

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Blokhut stunter

29/09/2020

Beste, op 26/06/2020 bestelden we bij uw firma blokhut stunter een chalet Hoorn bij een vriendelijke verkoper Senna Nunnink die subtiel aandrong om zo snel mogelijk een aanbetaling van 2250€ te storten op uw rekening. Op 30/06/2020 hebben we het voorschot overgeschreven. Sindsdien kunnen we geen contact meer met uw firma opnemen. Mails worden niet meer beantwoord. Telefoons worden bliksemsnel weer neergelegd of helemaal niet opgenomen. We hebben absoluut geen vertrouwen meer in het oprecht en eerlijk handel drijven van uw zaak.We willen zo snel mogelijk deze miskoop annuleren en het reeds betaalde bedrag terugvorderen.Indien u niet het nodige hebt gedaan voor 05/10/2020 dan zullen we deze zaak via gerechtelijke weg rechtzettenA. uit B.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform