Terug

Bip&go factuur voor niet gebruik

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: BIP&GO

08/12/2020

Ik heb een abo bij bip&go (dat is zo’n bakje om vlot door de péage te rijden). Nu sturen ze een factuur omdat ik mn bakje 12maand niet heb gebruikt! 10 euro. Schandalig dat ze iets aanrekenen omdat je het niet gebruikt, ik heb daar ook geen communicatie over ontvangen. Door corona werd er niet gereisd door ons in Frankrijk. Nu zomaar iets aanrekenen uit het niets is ronduit schandalig.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform