Beste,Klacht ongegrond.Zie bijlage, we hebben telkens uw mails beantwoord.Op aanvraag de voorschot en factuur gemaakt op 23/06/2021 factuur 210878Zeggen dat we heel onbeschoft zijn geweest, helemaal niet.U belde met onze CEO, meneer is 70 jaar, en kreeg allerlei verwijten aan zijn hoofd, en toch bleef hij heel beschaafd tegenover uw persoon.U werd verwittigd dat de gevraagde Porto deuren, eind januari 22 binnen komen. En dat u even geduld hiervoor moest hebben.Over de 'scheven' klinken, heb ik u persoonlijk laten weten, dat wij u op de herstellinglijst plaatste, en dat mijn collega u hiervoor ging berichten (af te spreken met de plaatser)Dus aub, niet afkomen , met dingen die er niet zijn.U heb een dienst gekregen, waar u zelf over spreek dat u tevreden bent, en toch wenst u niet te betalen voor de tevreden geplaatste deuren.Daar klopt er iets niet.Nathalie belde u ook meermaals, maar ook meestal zonder enige reactie.Hoe kunnen we dit dus oplossen ?Graag neemt u contact met Nathalie, zoals eerder vermeld om alle uw problemen oplossen.Hoogachtend, Van Craenenbroeck DaveDe Donder DeurenStationsstraat 30 - 1745 OpwijkBelgium052.35.51.07:www.dedonderdeuren.bes:www.facebook.com/deurendedonder