Terug

Binnendeuren

Closed Openbaar

De Donder Deuren

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: De Donder Deuren

25/01/2022

Beste, In mei 2021 bestelden we onder offerte 10378 5 binnendeuren In september werden de eerste 2 geleverd en geplaatst op een correcte manier. 2 andere waren niet correct en dus meegenomen. 1 was nog niet op stock. Volgende 2 werden geplaatst op 30 dec 2021 maar klink stond niet waterpas + niet de juiste sloten + omkasting slecht afgewerkt door enorme spleten tussen omkasting en muur. Was toen een andere plaatser. Klachten met foto's werden doorgestuurd en geen antwoord. De laatste deur is nog altijd niet geplaatst tot op heden. Hebben nog niets betaald. Veelvuldige mails werden gestuurd maar niet beantwoord. 1 maal telefoon met hen gedaan en heel onbeschoft en uitgemaakt voor rotte vis. In oktober 2021 deden we een volgende bestelling 10678 (we waren immers content van de eerste 2 deuren en begrepen de situatie op de markt dat alles heel moeilijk te verkrijgen was). Wisten we veel hoe het vervolg van onze eerste bestelling zou zijn. Tot op heden nog altijd niets van antwoord over die 2de bestelling. Wensen als schadevergoeding de deuren die er nu reeds staan om die te laten staan zonder betaling van deze. 2/4 zijn toch met serieuze mankementen. En het schorsen van alle andere bestellingen bij hen zonder enige betaling.

Berichten (3)

De Donder Deuren

Naar: A. L.

25/01/2022

Beste,Klacht ongegrond.Zie bijlage, we hebben telkens uw mails beantwoord.Op aanvraag de voorschot en factuur gemaakt op 23/06/2021 factuur 210878Zeggen dat we heel onbeschoft zijn geweest, helemaal niet.U belde met onze CEO, meneer is 70 jaar, en kreeg allerlei verwijten aan zijn hoofd, en toch bleef hij heel beschaafd tegenover uw persoon.U werd verwittigd dat de gevraagde Porto deuren, eind januari 22 binnen komen. En dat u even geduld hiervoor moest hebben.Over de 'scheven' klinken, heb ik u persoonlijk laten weten, dat wij u op de herstellinglijst plaatste, en dat mijn collega u hiervoor ging berichten (af te spreken met de plaatser)Dus aub, niet afkomen , met dingen die er niet zijn.U heb een dienst gekregen, waar u zelf over spreek dat u tevreden bent, en toch wenst u niet te betalen voor de tevreden geplaatste deuren.Daar klopt er iets niet.Nathalie belde u ook meermaals, maar ook meestal zonder enige reactie.Hoe kunnen we dit dus oplossen ?Graag neemt u contact met Nathalie, zoals eerder vermeld om alle uw problemen oplossen.Hoogachtend, Van Craenenbroeck DaveDe Donder DeurenStationsstraat 30 - 1745 OpwijkBelgium052.35.51.07:www.dedonderdeuren.bes:www.facebook.com/deurendedonder

A. L.

Naar: De Donder Deuren

25/01/2022

Tiens,Als je al de mails opsomt, doe die er dan ook bij die ik sedert 30 dec ook heb gestuurd voor verdere opvolging want die ontbreken. En wat je daar allemaal zegt is niet waar. Geef mij de mails waarin staat dat de porto deur in jan 22 gingen binnenkomen. Mijnheer De donder heb ik aan de lijn gehad in juli 2021 toen er mij werd doorgegeven dat ze zouden komen plaatsen in het bouwverlof en we toen niemand hebben gezien. Op dat moment heeft hij mij teruggebeld en hebben we afgesproken voor die deuren in september te plaatsen. Nooit 1 verkeerd antwoord gegeven aan hem. Sedert dan hebben we hem nooit aan de lijn gehad maar de onbeschofte verkoper. Graag ook het bericht waarin staat dat U de herstelling zou laten plaatsvinden want dat ontgaat mij dan toch. En per telefoon heb ik jullie sedert 30 dec niet aan de lijn gehad. Wel een mailtje waarin staat dat je collega het zou beantwoord. Duurt dan ook blijkbaar lang want ondertussen heb ik er nog eens een paar gestuurd waarop gewoon niet wordt geantwoord. Waar staan die in je overzicht? Geef mij de factuur van die 2 deuren die perfect zijn geplaatst en dat is 1 porto deur en 1 deur witlak. Graag dan wel de correcte prijs zoals op de offerte geschreven van 380 euro en niet opeens van 580 euro voor een witlak. Voor die 2 andere betaal ik niet. De rest van onze bestelling 10378 is hiermee geannuleerd (1 porto deur) en ook offerte 10678. Graag in het vervolg bij andere klanten een beetje beleefder communiceren. Jullie persoon die komt opmeten is een man die wel vriendelijk is. En zoek goede plaatsers. Want dat zijn ze niet allemaal. En als je de mails opsomt, geef dan aub de volledige tekst weer. Is kort door de bocht hoor op die manier.

A. L.

Naar: De Donder Deuren

14/02/2022

We zijn naar mijn mening tot een goede overeenkomst gekomen waarbij ik deze verkoper uitdrukkelijk wens te danken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform