Beste, In november 2021 hebben wij 10 blokdeuren + 1 smeedijzeren deur besteld bij Dhondt Interieur voor onze nieuwe woning. Bij bestelling werd er een termijn van 25 werkweken voor de smeedijzeren deur en 17 werkweken voor de blokdeuren medegedeeld. Intussen zijn we mei 2023 en hebben wij van Dhondt interieur nog steeds geen informatie ontvangen over wanneer onze deuren geplaatst zullen worden. Alsook hebben wij geen spontane informatie van hen ontvangen waarom onze deuren zo veel vertraging oplopen. Wij hebben de voorschotfacturen allemaal meteen betaald, die wij wel heel vlot ontvingen na bestelling in de showroom te Dendermonde. Intussen tijd is dat +/- 85% betaald. De verkoopster in Dendermonde heeft ons goed te woord gestaan en heeft steeds vlot een antwoord gestuurd op onze emails waarin wij vroegen waar onze deuren bleven. Helaas krijgen wij hiervan nu een mail dat het email adres niet meer bestaat. Wij hebben andere personen van deze firma via mail en telefoon trachten te bereiken, zonder succes. Er komt geen antwoord op onze emails. Telefonisch werd er ons medegedeeld dat men dit ging nakijken en ons dezelfde dag of de dag nadien gaat terugbellen, maar ook hier helaas niets meer gehoord. Hierdoor kunnen wij geen EPB verslag van onze woning laten opstellen. Alsook kunnen wij hierdoor een aanzienlijke boete oplopen voor het KI, aangifte BTW, ed.... Het is zeer spijtig dat wij reeds een aanzienlijke som betaald hebben en nu niets meer van het bedrijf vernemen.