Terug

binnendeuren niet geleverd na 1,6 jaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. V.

Naar: D'Hondt Interieur

16/07/2024

Na meerdere malen contact opgenomen hebben met jullie bedrijf. Blijven we aan het lijntje worden gehouden. We hebben onze binnendeuren besteld in februari 2023 en wachten nog steeds. Krijgen zelfs geen leverdatum meer. Deze gingen geleverd worden rond het verlof 2023, dit werd november 2023, daarna februari 2024 en nu geeft met zelf geen datum meer. We hebben reeds 90% van het bedrag betaald (€5.803,56!) en hebben het gevoel dat we aan het lijntje worden gehouden. We hebben telefonisch contact opgenomen, we zijn langs geweest in het bedrijf en hebben e-mails verstuurd. Vaak worden de e-mails niet beantwoord en er is steeds een ander excuus. Wij gaan binnenkort ons huis te koop zetten, maar ons beneden verdiep geeft geen deftige deuren meer aangezien alle lijsten moesten uitgebroken worden voor de opmeting. We willen onze deuren zo snel mogelijk of nog liever ons geld terug, zodat we een andere bedrijf kunnen nemen.

Bemiddeling door Testaankoop 09 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform