Terug

bijstandsdossier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: AG Insurance

25/08/2023

Ik had autopech in Belgie, kreeg een vervangingswagen.Maar mijn auto is naar een verkeerde garage gesleept.Nu moet ik opdraaien voor de kosten om de transfer naar mijn garage te laten gebeuren.

Berichten (2)

AG Insurance

Naar: M. G.

25/08/2023

Geachte heer, geachte mevrouwIk meld u goede ontvangst van uw bericht van 25 augustus 2023.Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte 'AG26700/AT'.Daar het een bijstandsdossier betreft - wat integraal bij de bijstandsverlener beheerd wordt - neem ik onmiddellijk contact op met de verantwoordelijke van bijstandsverlener van Touring.Hierbij zal ik deze verzoeken het dossier van mevr. Ghijsels te onderzoeken en haar verder rechtstreeks te informeren.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices

AG Insurance

Naar: M. G.

25/08/2023

Geachte heer, geachte mevrouwIk meld u goede ontvangst van uw bericht van 25 augustus 2023.Ik heb hiervoor een klachtendossier geopend onder de referte 'AG26700/AT'.Daar het een bijstandsdossier betreft - wat integraal bij de bijstandsverlener beheerd wordt - neem ik onmiddellijk contact op met de verantwoordelijke van bijstandsverlener van Touring.Hierbij zal ik deze verzoeken het dossier van mevr. Ghijsels te onderzoeken en haar verder rechtstreeks te informeren.Met vriendelijke groetenCustomer Complaintswww.ag.beFollow us on: www.ag.be/disclaimer-legalnotices


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform