Beste Benno,alvast bedankt voor uw snelle reactie.Gaelle en enkele andere collega's zijn al even bezig met het probleem maar er wordt in mijn ogen geen gepaste oplossing gevonden binnen een aanvaardbare termijn. We spreken hier over een bestelling van in mei!Ik bezorg u dan ook onderstaand mijn antwoord van vandaag aan Gaelle op haar vraag op het bezorgen van foto's van de stoelen en kussens.Mvg,Mieke------Beste Gaelle,Ik communiceer graag vanaf nu via dit email adres. Jullie e-mails belanden namelijk nog steeds in spam en nu hopelijk niet meer.Mijn excuses als dit verwarring oplevert.Ik meld onderstaande 2e probleem met mijn bestelling op 6/09 in de winkel, ik heb daar uitgelegd over welke stoel en welke kussens het ging aan de hand van de stoelen in de winkel en mijn bestelbon. Dan hebben wij hierover gecommuniceerd op 11/09 via de telefoon en nu op 17/11 krijg ik onderstaand verzoek van jullie voor extra info.Dit enkel en alleen in reactie op het feit dat mijn andere kussens niet geleverd werden voor vooraf NOG bij te betalen voordat al de problemen met de levering uberhaupt besproken zijn? Vinden jullie dit zelf nog serieus? Ik voel mij echt behandeld als een grap. Als ik de uren moeite en tijd moet tellen die ik hier al heb ingestoken dan kan ik jullie een factuur sturen. Onderstaand de gevraagde fotos. Op de laatste foto is het misschien niet helemaal helder meer dat stof van dat lusje gaat onmogelijk door de openingen in de stoel. Wat betreft het 1e probleem met de andere kussens van de louge die nu klaar staan om geleverd te worden daar wil ik nogmaals graag de feiten overlopen:- Op 27/05/2023 deed ik de bestelling met belofte van een volledig levering voor 12/08/2023.- De levering vond de eerste keer plaats op 7/07. De melding van de levering van de foto kussens werd die dag zelf nog telefonisch gedaan. Ik heb toen telefonisch meermaals uitgelegd aan de hand zelfs van de boek met nummers welke kussens ik wel had en welke niet.- Zoals gevragd door de persoon aan de telefoon heb ik die dag zelf het telefoontje opgevolgd met een heldere mail. Dewelke hier nogmaals word toegevoegd o beste, zoals net telefonisch besproken is onze levering van vandaag niet compleet en werden er 2 kussens verkeerd geleverd.Wij ontvingen de kussens voor de zit van de wikker enkel zit 3 keer (en hadden deze maar 1 keer besteld) --> donato Wicker 1S seat Lopi marble LP-128679 IOR23/03385 staat op de verpakking.Maar ik ontving geen kussens voor de enkelzit van mijn lounge. Het lange hoekkussen en alle bijbehorende rugkussens van dat stuk wel. Maar de 2 enkelzits van de lounge heb ik dus geen rug en geen zitkussens ontvangen. Stof: Weather sunbrella luxe lopi marble. Als ik mijn bestelling nakijk is dit volgens mij Donato loungekussen 1-zit en dat dus 2 maal in bovenvermelde stof en kleur. Graag nakijken of ik dit kan wisselen ergens in een winkel. Ik bestelde in hasselt maar kan ook naar elders rijden (Genk?). Of dat jullie dit moeten bijbestellen.Ik heb hier een groot tuinfeest op 12/08 en mij werd verzekerd dat mijn levering dan compleet zou zijn.Liefst nog vroeger natuurlijk dat we er van kunnen genieten deze zomer. - Zoals u ziet in de mail ben ik me niet bewust dat er 3 maal hetzelfde kussen op de bestelbon staat voor de stoel en dus geen enkele keer de juiste kussens voor mijn lounge. Dat was blijkbaar de persoon aan de telefoon na uitleg met de nummers in de boek en overlopen van de bestelbon dus ook niet duidelijk want ik krijg op 4/09 opnieuw de verkeerde kussens geleverd (deze levering heb ik geweigerd). - Hierna neem ik opnieuw telefonisch contact op en wordt mij aangeraden om naar de winkel te terug te gaan. Er wordt mij een cadeaubon gestuurd van 25euro voor de het wachten op de complete levering. - Ik ga op 6/09 naar de winkel en het is pas daar dat ze DENKEN dat ze dus 3 maal dezelfde kussens voor de 1-zit op de bon hebben gezet ipv de juiste kussens voor de lounge. De persoon waar het misgelopen is excuseert zich meermaals en zegt dat ik hopelijk nog aan dezelfde prijs de andere kussens krijg en dat zij zelf contact gaan opnemen met de klantendienst. - Dit alles toont duidelijk aan dat ik mij op geen enkel moment kon bewust zijn dat ik niet alle juiste kussens op de bestelbon had staan tegen de afgesproken prijs bij het ondertekenen van deze bon. De kussens werden voor ondertekenen mondeling overlopen in de winkel en er werd duidelijk gecommuniceerd dat de kussens van de lounge in die kleur in de levering zaten. Ze staan ook apart op de bon en vlak onder de andere kussens voor diezelfde lounge en dus niet bij de 1-zit die vele regels verder pas op de bestelbon staat. Er werd pas op 6/09 gezien dat de nummers van het 6e item en het 16e item op de bon dezelfde zijn. Het was voor mij onmogelijk om te weten dat de kussens niet juist waren bij bestelling, als het voor uw eigen personeel tot 2keer toe als niet duidelijk is! En ik denk dat het ook duidelijk is dat een klant niet moedwillig een halve lounge gaat bestellen. Echter zonder deze kussens is de lounge niet bruikbaar voor de bestemde doeleinde tegen de afgesproken prijs, dit kon pas na levering ontdekt worden door mij als klant en is dus een verborgen gebrek. Ik wil bij deze exterioo dus nogmaals in gebreken stellen (na alle andere keren dat er al contact was zoals hierboven geschetst).- Nu op 20/11/2023 heb ik nog steeds geen antwoord op het andere probleem met de kussens van de eetstoelen en wordt er mij nog steeds gevraagd een aardige som bij te betalen voor iets wat mij aan de originele prijs beloofd werd. Ik heb dan ook contact opgenomen met het Belang van Limburg, testaankoop en de consumentenbond en ga verder met dit verhaal zoals al eerder aangegeven. Ik ben wel zo eerlijk om duidelijke, eerlijke en open communicatie te behouden.Afwachten en nog steeds hopend op een positief antwoord.Mvg,Mieke