Op 9/2 bestelde ik een schermpje voor mijn gsm bij fixje.nl, ik koos bij verzending voor trunkrs, ik betaalde hiervoor 6,95€ extra voor levering volgende dag tussen 17u en 22u. (verzending met postnl voor 13/02 was gratis). Op 10/02 rond 20u kreeg ik een mailtje van trunkrs dat wegens drukte mijn pakketje niet geleverd kon worden en dit zou gebeuren de eerst volgende werkdag tussen 17 en 22u. IK heb direct contact gezocht met trunkrs, dit was via chat, dit was ook de enige weg. Der medewerker wist me te vertellen dat hier niks aan te doen was en maandagavond mijn pakketje aangeboden zou worden. De gratis levering zou zelfs sneller geweest zijn. Waarom bied trunks deze service aan als ze hem toch niet kunnen waarmaken? Ik heb hiervoor 6,95€ bijbetaald. Ik ben er niks mee dat ze maandagavond mijn pakje aanbieden. Ik vertrek op reis, ik moet daartegen mijn gsm gemaakt hebben. Heel hun site staat vol met reclame snel aan huis, volgen de dag geleverd, super service,... maar niet daarvan is waarheid, allemaal valse reclame, aan de reviews te zien ben ik niet de enige met hetzelfde probleem... ik voel mij echt in het zak gezet, nu moet ik nog een gsm gaan kopen voor ik vertrek.