Beste, Vandaag mail gekregen met de boodschap dat er aan mijn klacht geen gevolg kan gegeven, en dus 3000euro zelf zou moeten ophoesten. Volgens jullie systemen is de fraude door Phishing SMSing of Vishing gebeurd.Ik werd door jullie dienst verwittigd op 3 januari, jullie vermoedden dat er fraude werd gepleegd met mijn Mastercard en dus hadden jullie die geblokkeerd. Toen ik jullie direct daarna telefoneerde ,werd mij verteld dat er op 2 februari ook al pogingen tot fraude waren geweest met mijn Mastercard. Mijn vraag, Waarom werd mijn kaart niet geblokkeerd op dat moment?!Ik heb bij eender welke poging tot Phishing nooit mijn kaartlezer noch code gebruikt, laat staan op andere manieren onvoorzichtig geweest.Is hier dan sprake van 'grove nalatigheid 'Ik kan niet bij gelijk welke sms of link voorspellen dat er wel eens fraude zou kunnen van komen.Resultaat, ik zou 3000euro moeten betalen.Ik vind het gemakkelijk dat Worldline met een vaag 'het is door Phishing of SMSing gebeurd' er zich vanaf maakt.Wat doe ik in de toekomst, nooit meer Mastercard gebruiken, nooit nog een gsm aanraken?Het kan zijn dat ik te goeder trouw een link of sms geopend, maar ik heb noch mijn kaartlezer noch mijn code ergens ingegeven.Als dat niet genoeg is, dan schiet Worldline toch tekort tov de klant.Jullie zijn er om ons te beschermen dacht ik, maar als de als klant de nodige voorzichtigheid aan de dag legt en een beroep doet op jullie diensten blijft men in de kou staan.Ik kijk uit naar een reactie van jullie kant.Alvast bedankt David Herman