“Geachte heer/mevrouw,Helaas moet ik meedelen dat ik deze factuur zal betwisten omdat ik niet voor een schade zal betalen die iemand anders heeft veroorzaakt. Vandaag 23-02-2022 om 17:27 heb ik met een van jullie collega's gesproken en heb de situatie nogmaals uitgelegd. Uw collega heeft ook vastgesteld dat de wagen na mijn gebruik perfect gesloten was. Ik begrijp niet waarom ik dan verantwoordelijk ben voor vandalisme/inbreking die door iemand anders is aangericht. Op 02-02-2022 rond 15:00 heb ik ter plaatse met 2 collega's van u gesproken, waarna zij in het systeem hebben gekeken en duidelijk hebben gezegd dat ik niet in de lijst stond van de laatste gebruikers van het voertuig. Ze hebben me toen merkelijk duidelijk gemaakt dat ik met geen zorgen moest maken, omdat ik niet de verantwoordelijke zou kunnen zijn. Uw collega's hebben ook vernomen dat er een handtas met inbraakgereedschap in de auto zat. Ook waren er schadesporen aan de achterkant van de auto, wat betekent dat er duidelijk is ingebroken. Achteraf heb ik de foto's ook doorgestuurd (zie bijlagen), die ik als bewijs heb getrokken 2 dagen na mijn gebruik van het voertuig. Moest dit gesprek tussen mij en uw collega's niet toegaan, zou ik mijn verklaring uiteraard ook bij het politiebureau begaan. Zonder dat er contact wordt opgenomen wordt er een schadefactuur aangerekend op mijn naam die door iemand anders is aangericht. Dit zal absoluut niet moeten kunnen als er sprake zou zijn van een terechte situatie. Ik heb zelf een privéauto die ik dagelijks gebruik dus, het zou me verbazen als ik iemand anders aansprakelijk zou houden.Ik heb de moeite gedaan om jullie s' nachts op te bellen, dus er kan geen sprake zijn van 'geen verwittiging' zoals door u vermeld in uw mail. De verantwoordelijkheid voor het opnemen van inkomende oproepen bij jullie zou niet op mij gestoken moeten worden. Het bedrag dat betaald moet worden is geen kleine geldsom. Ik vind het teleurstellend dat ik dit moest meemaken ondanks ik jullie wagens vaak heb moeten gebruiken en geen enkele keer een probleem is voorgekomen. Wat jammer. Ik hoop dat deze misverstand snel wordt rechtgezet en verwacht spoedig een antwoord tegemoet.”Dit is de mail dat ik Greenmobility heb gestuurd. Alle nodige informatie en mijn klacht staat in de mail.