Terug

Betwisting factuur 2024-02336 / Ingebrekestelling van Stroohm BV

Closed Openbaar

Stroohm BV

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Stroohm BV

24/06/2024

Beste, Ik heb reeds een aangetekend schrijven gestuurd met een ingebrekestelling en de daarbij horende weigering om de factuur van de nieuwe laadpaal te betalen. Reden: product voldoet niet. Het laadvermogen bedraagt slechts 3,7kW, niet tegenstaande dat ik over een 3 fasen aansluiting bezit, die is afgezekerd op 32A per fase. Minimum verwacht ik dat de laadpaal 7,2kW levert aan mijn wagen, zodat ik geen ganse dag moet wachten vooraleer de wagen terug opgeladen is. Dit is de DERDE laadpaal die Stroohm me levert. Na 1,5 jaar ellende is de maat vol!

Bemiddeling door Testaankoop 02 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform