Terug

Betwisting betaling van niet ontvangen goederen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: religious healing

17/02/2022

Beste, Op 26/1/2022 deden wij een bestelling bij Religious Healing ter waarde van 57,65 euro en hebben dat ook meteen betaald op dezelfde dag. Dit is wat wij ontvangen hebben.Ik ben niet van plan om meer te betalen, aangezien ik niet meer ontvangen heb. Mijn vriend stelde vast dat de doos al open was als we ze ontvangen hebben. Hij vond dit raar en raadde ma aan om klacht neer te leggen bij de post, aangezien het feit dat er een bij komende factuur kwam. Misschien moet u ook klacht neerleggen bij de post om dit verder te laten onderzoeken. Met beleefde groeten

Berichten (1)

religious healing

Naar: D. V.

18/02/2022

BesteNu zal ik mijn kant van het verhaal eens doen .Deze personen hadden eerst een bestelling geplaatst en deze is inderdaad ook met bancontact betaald en in orde .10 min later krijg ik een nieuwe bestelling binnen van hun , deze stond per overschrijving betaald , dus dat duurt enkelen dagen eer ik dat bedrag ontvang .Ik heb de klant nog erna gebeld dat er iets niet in stock was en had haar gevraagd wil je een krediet nota van dit artikel of mag ik een ander kleur geven van dit artikel , toen zij ze doe maar een ander kleur , ik ook gedaan wat de klant wenste .Normaal wacht ik dat al het geld binnen is , maar ik had toch hun 2 bestellingen in 1 grote doos geplaatst met 2 pakbonnen met alle artikelen aangevinkt en verpakt , uit vertrouwen , en dag dat bedrag komt wel nog binnen.De eerste bestelling hebben ze ook met bancontact betaald dus dat zal ook wel in orde komen. Hun verhaal klopt langs geen kanten , ze beweren achteraf een bijkomende factuur ontvangen te hebben als ze op de pakbonnen hadden gekeken zagen ze dat die factuurs van dezelefde dag waren en niet gelijk zij beschrijven achteraf en dat de inhoud van 2 bestellingen was.Achteraf heb ik inderdaad paar herinneringen gestuurd en aangetekend zenden zo als elk bedrijf doet bij niet betalen , van wat die datum besteld en ontvangen is geweest door hun.En niet de factuur achteraf gemaakt .En mijn facturen worden automatisch door WooCommerce gemaakt niet door mij zelf wel door een programma op de webshop zelf, en dat gebeurd enkel als de klant alles bevestigd heeft eerder krijg ik geen meldingen en facturen en pakbonnen.Iedereen koop wel eens online ,dus iedereen weet dat u meer maals de kans krijg om u winkelwagen na te kijken als alles klopt als ze dit bevestigen dan pas word u door verwezen naar de betaalinstelling , dit weet iedereen u krijg nog 2x de kans u wagen na te kijken als alles klopt en indien nodig te annuleren of te verbeteren.Ik heb hun meermaals een e-mail gedaan omdat ik nog steeds de overschrijving van de 2 de bestelling niet binnen had na 14 dagen .En vroeg hun vriendelijk na te kijken als er wat mis is gegaan , daar kreeg ik geen reactie van. Dus ik ben dan begonnen via sms te vragen hoe en wat er aan de hand is ,gelieven het openstaand bedrag over te maken binnen de 3 dagen of na te kijk wat er mis is gegaan anders ben ik genoodzaakt via derde te gaan incassobureau.Toen kreeg ik van mevrouw een reactie daar moet iets mis gegaan zijn, wij hebben maar 1 bestelling gedaan geen 2. Ik zij mevrouw sorry, maar ik heb 2 bestellingen binnen gekregen van jullie. Ik heb bewijs er van 1 poging overschrijving en 1 bancontact is gedaan geweest . En als er echt iets niet klopte had u dit gezien tijdens bestellen of met u doos te openen ,dat er 2 pakbonnen in steken van 2 facturen en 2 referenties , waar alles op aangevinkt staat, wat de doos bevat . Het zijn spullen als wierrook en een paar sleutelhangers, edelsteen, armbandjes enz ,voor meer dan 2 kilo en dit weeg bijna niets dus u had dit onmiddellijk moeten zien en melden aan mij dat er te veel is ontvangen en iets mis is gegaan . En daar ook natuurlijk 2 facturen bij horen , maar dit is nooit gebeurd anders hadden ze de niet bestelde producten, terug kunnen sturen naar mij. Dan was er niets aan de hand .Maar ook dit is niet gebeurd ze hebben alles gehouden terweil je heel duidelijk zag dat dit een groter volume was voor 1 bestelling, en ik maak heus niet zelf mijn bestellingen aan dit kan enkel de klant. Alles werk via automatische systeem . Dan kreeg ik de uitleg mijn vriend heeft de doos in handen genomen van de post ik lig ziek in bed door corona dus kan ik niet gereageerd hebben op alle e-mails, toen heb ik gezegd nu kan je toch via sms antwoord geven dan had je ook u emails kunnen bekijken iedereen bezit een smartphone tegenwoordig .Maar gelijk ik zeg ik heb geen telefoon van hun gehad of email van sorry maar er is wat mis gegaan of de artikelen wat niet betaald zijn hebben ze ook totaal niet terug gestuurd naar mij . Dus is mijn volste recht toch dit bedrag te ontvangen, want jullie hebben alles ontvangen van de 2 bestellingen.Toen kreeg ik gisteren een telefoontje van meneer, van mevrouw ik lees op de packbon diving power 1 stuk sorry heb ik niet ontvangen en begon hij gewoon alles op te noemen zo gezegd niets ontvangen te hebben, toen werd ik inderdaad boos omdat dit al een maand aan het aanslepen is en beweren dit niet gehad te hebben . Ik zij dit kan niet ,ik heb foto's gemaakt van jullie pakket waar duidelijk alle artikelen op staan toen zij meneer jij kan zeggen wat je wil en toen zij ik ja jij toch ook ,ik zou u dan op je woord moeten geloven zij ik tegen hem . En toen gezegd zorg dat het in orde komt waar ik recht op heb toen heb ik neergelegd en ja iets later zag ik de klacht hier op test aankoop volledig onterecht en vol leugens .Ook lees ik hier dat meneer beweert dat de doos open aangekomen is. Dit kan ik moeilijk geloven, alles word goed toe geplakt , omdat ze mij daar nooit iets van gemeld hebben voor na een maand hier te lezen dat de doos open was. Dan neem je toch onmiddelijk contact op met mij maar ik wist van niets . En ik heb heel veel klanten nooit zo een melding gekregen en elke klant heeft via bpost binnen de 24u hun pakket gekregen zij doen hun uiterste best alles zo goed en snel mogelijk af te leveren ik heb totaal geen klachten over hun .Meneer beweerde ook aan telefoon dat de doos nog volledig toe was en nog niet gebruikt is na de hand ik paar weken geleden van mevrouw een sms kreeg dat mijn artikelen heel slecht van kwaliteit waren en stonken en rap stuk ging toch maar raar als meneer en mevrouw hun verhalen totaal niet hetzelefde zijn meneer zeg ongeopend niet gebruikt nu lees ik doos was al open aan gekomen terweil mevrouw vorige week een sms stuurde met dreigementen van dat mijn spullen niets waard zijn snel stuk gaan de wierook stinkt en dat ze mij overal ging zwart maken dat mijn artikelen slecht van kwaliteit zijn hoe kan mevrouw dat weten als meneer beweert aan telefoon de doos nog steeds intact is en ongeopend en dan hier te lezen dat hij open was bij levering . Maar kon wel mij vertellen aan telefoon dit zit er niet bij dat zit er niet bij meneer en mevrouw hun verhalen komen totaal niet overeen en volledig gelogenIk heb echt heel veel klanten maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt met iemand nooit klachten gehad zelfs goede reviews via google .Toch maar raar dat ik van de honderden klanten maar 1 klacht heb.Het dossier is ondertussen bij incasso maar kan pas van 1 maart van start gaan omdat ik mij ook aan de wetgeving moet houden van wachttijden en de kans te geven aan de klant het nog te betalen .Ook heb ik heel veel bewijzen zwart op wit moeten door sturen naar hun deze worden zeer streng gecontroleerd en indien ik in mijn recht ben worden deze pas behandeld door hun en ja ze gaan vanaf 1 maart de procedure opstarten omdat ik volledig in mijn recht ben .en juist gehandeld hebIk geef jullie nog 1 kans alle artikelen van de 2 de factuur wat niet betaald is terug te sturen naar mij ongeopend natuurlijk en niet beschadigd zal ik de incasso verwittigen het dossier stop te zetten en dan is er niets meer aan de hand .Jullie hebben tijd tot 1 maart 2021 heb ik tegen dan de artikelen in goede staat niet ontvangen.Ben ik genoodzaakt de incasso hun werk te laten doen met een meerkost van minstens 20% boven op de factuur voor jullie .Dit is allemaal na gekeken door hun en ze zeggen dat ik volledig in mijn recht ben .door de nodige bewijsstukken overhandigd te hebben emails facturen volledig bpost track en tracé foto's sms verkeer enzDus u kunt daar echt niet onder uit ofwel stuur je alles in goede staat en ongeopend terug op naar mij van factuur nr 2 wat niet betaald is ofwel kies u om te wachten op het incassobureau hun schrijven vanaf 1 maart 2022.indien ik de artikelen in goede staat ongeopend niet terug ontvangen heb van jullie van de onbetaalde factuurGaat u er toch niet onder uit kunnen en gaan betalenNormaal heeft u 2 weken de tijd artikelen terug te zenden als u de verkoopvoorwaarden heb gelezen op mijn website dit is ondertussen al 30 dagen geleden bijnaDus jullie krijgen van mij toch nog de kans het terug te sturen van de onbetaalde factuur.Ik ga heus zo geen dingen doen als ik niet in mijn recht was daar heb ik niets aan om iemand in het zak te zitten ik heb eerlijk gehandeld ..vriendelijk groet ik jullieKatja Religious Healing.Op 17 feb. 2022 10:30 schreef klachtenbox@test-aankoop.be:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform